|
|
|
|
|
|
נציג שרות לקוחות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 21 יוני 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קיבלתי אתמול שיחה מגב' לודה שעובדת בחברה שדיברה איתי בצורה משפילה
החלטתי לעזוב את החברה בעקבות כך רציתי לעזוב בצורה מכובדת ומסודרת מה עוד שהודיעו לי כי בחודש אוגוסט 2011 ההתחייבות שלי תסתיים ולצורך כך פניתי לחברה ונמסר לי כי עד השעה 9 נציג יחזור אלי. האם אין לי את הזכות להחליט באיזו שעה אני ישוחח עם נציג? לצורך כך התבקשתי למסור ת.ז שלי כדי שהמוקדנית תעלה את הנתונים שלי ותעביר למנהלה כמובן שסרבתי למסור מס' ת.ז ומס' כרטיס אשראי שלי ולאחר דין ודברים נמסר לי כי היא מעבירה המתנתי כ- 154 דקות ולא הועברתי לשום מקום. ניתקתי והתקשרתי שוב ושוב זה חזר על עצמו המתנתי ארוכות והגעתי שוב למוקדניתשלא הסכימה להעביר אותי למנהלה.
האם עלי לבטל את האשראי כדי שלא יחיבו אותי או להמשיך ולחפש "מנהל" שכנראה לא קיים .השיחות נמשכו כשעה וחצי ללא תוצאות. אני חסרת אונים.
|
בזבוז כסף |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
ראה פתרון |
תגובה: |
לקוחה טופלה לשביעות רצונה במחלקת פניות הציבור |
פתרון: |
|
|
|