פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שימוש לא מורשה באמצעי תשלום לאחר ניתוק מסודר מ-012 נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
מאחר ותעדתי את כל התהליך, יש ברשותי פרטים מדוייקים ומלאים:

בתאריך 27/4/2011 ביצעתי התנתקות משירות האינטרנט של 012. כעובד אלביט הייתי במסלול שאיפשר התנתקות ללא תנאי וללא קנסות. דיברתי עם נציגת שירות בשם אורלי והיא נתנה לי מס' אסמכתא לכך: 47228474. נציגת השירות אמרה לי מפורשות שאין תשלומים כלשהם שאני חייב עוד.

באמצע חודש מאי 2011 קיבלתי הביתה מכתב מחברת 012 ובו נכתב כי אני חייב בתשלום של 145.63 ש"ח ועלי לספק אמצעי תשלום עדכני. בתאריך 22/5/2011 דיברתי עם נציגת שירות בשם רויטל ("מצוות איילת") וללא שאלות מצידי הסדרתי את התשלום. מס' אישור שקיבלתי לכך: 502161.

בתאריך 24/5/2011 קיבלתי מכתב מחברת 012 בו נכתב כי אני נמצא בייתרת חובה של 158.10 ש"ח ועלי להסדיר את התשלום באופן מיידי. בתאריך 3/6/2011 דיברתי עם נציגת שירות בשם רותי וביקשתי הסברים על העניין. היא אמרה לי שמדובר בחוב כלשהו של חודש אפריל 2011. שוב, ללא שאלות מיותרות מצידי הסדרתי את התשלום וקיבלתי ממנה מס' אישור: 580662. יחד עם זאת ביקשתי לוודא מולה ביטול מוחלט של כל השירותים האפשריים שהייתי מנוי עליהם בעבר ב-012: אינטרנט ושיחות לחו"ל. קיבלתי מספר ביטול לכך: 47317485.

בתאריך 5/6/2011 קיבלתי מכתב מחברת 012 בו נכתב שעלי להסדיר את אמצעי התשלום שלי לחברה. למרות שכבר פעמיים ביצעתי תהליך ניתוק מול חברת 012 וכבר הסדרתי תשלומים שונים ומשונים, הם מתעקשים שאני עדיין לקוח שלהם ונמצא ביתרת חוב כלשהי. בתאריך 14/6/11 דיברתי עם נציגת שירות בשם מורן והסברתי לה את המצב. לאחר בירור שהיא עשתה מסתבר שחברת 012 עצמה חייבת לי כסף בסכום של 158 ש"ח. ביקשתי שיעבירו אלי את הסכום הזה בצ'ק. הנציגה אמרה שתוך 60 יום הצ'ק יגיע.

בתאריך 23/6/2011 קיבלתי מכתב מחברת 012 בו נכתב שעלי לשלם סכום של 158.10 ש"ח - "תשלום בגין חודש קודם". עוד נכתב שהסכום הזה ירד מכרטיס האשראי שלי בתחילת חודש יולי 2011. אינני מבין מדוע, למרות כל התהליך המייגע שיש לי מול חברת 012 אני עדיין נמצא בייתרת חובה ובכלל אינני עוד מנוי שלהם כלל וכלל...

מהשתלשלות הדברים שהוצגו, נראה שחברת 012 מרשה לעצמה להתעמר בלקוח לשעבר באופן תדיר ומאלצת אותו לשלם עבור שירות שאיננו עוד מנוי בו, תוך שימוש באמצעי תשלום ללא רשות מפורשת.

אני דורש בזאת מחברת 012 לשלוח אלי בתוך 45 יום מכתב חתום שבו היא מאשרת שאינני עוד לקוח שלה בשום נושא - לא אינטרנט, לא שיחות לחו"ל ולא כל דבר אחר ובנוסף לכך כל התשלומים מולה הוסדרו.
כספי סוג הנזק :
הצהרה בכתב של חברת 012 על ניתוק לקוח והתחייבות בכתב שלא לעשות שימוש עתידי ללא רשות באמצעי תשלום פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה לשביעות רצון הפונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה