פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ביותר + זמן המתנה בלתי נסבל + חיובים שאינם צודקים נושא התלונה:
זק"ש איציק שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ 7 חודשים נרשמתי לאינטרנט של 012. במקביל ה צ י ע ו ל י לקחת ל נ ס י ו ן את הטלפון האינטרנטי של 012 ללא חיוב חודשי. במידה ואחליט להמשיך (והחלטתי שלא - כמובן ) אחוייב ב 10 /ש"ח לחודש.
לפני כ 4 חודשים צלצלתי לבטל את הקו. כיום עדיין אני משלם על הקו (מבלי להשתמש בו - הוא לא מחובר לכלום בטח שלא הוצאתי ולא שיחה אחת בו !!!) המע"מ עולה בהתאם.
לפני שבועיים צלצלתי למוקד (הדפוק כח כך ) של החברה. זמן ההמתנה היה 17 דקות (יש לי צלום של מסך הפלאפון ) לאחר 17 דקות ענתה בחורה ולקחה את הפרטים שלי ואמרה שיחזרו אלי. היום לאחר שבועים עדין אף אחד לא חזר אלי.
1) אני צריך ללכת לדואר ולעמוד בתור לשלוח לכם את הקופסא השחורה של הטלפון + לשלם על זה ???? מה אני לא עובד ???
2) החיובים ממשיכים לרדת
\3) זמן ההמתנה הנו עדיין יותר מ 5 דקות בשביל לקבל נציג
סיכום:
השירות שלכם גורע ובלתי נסבל - לפני שאתם מוציאים כסף מחשבון הבנק ש ל י אתם חייבים לקבל אישור על כך. למה כל כך הרבה זמן להמתין שמשהו יענה לטלפון (תגייסו עוד עובדים - כנראה שכול הלקוחות שלכם מתלוננים ) ואיך יתכן שהטכנאי שמתקין את המודם לטלפון לא יכול לבוא לאסוף אותו ?? טלפון אחד ואפשר לסגור את הנושא במקום זה אתם מטרטרים את הלקוחות שלכם.
בנובמבר מסתיים לי החוזה ואני אמשיך לחברה אחרת (במידה ואני אזכור להתנתק כי אי אפשר לעשות את זה מראש )
די כבר עם חברות בלאי בישראל - עד מתי ?
עלבון סוג הנזק :
טכנאי שיאסוף את המודם פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה תגובה:
לקוח טופל לשביעות רצונו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה