פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לאחר פניות חוזרות לניתוק בטלפון ובפקס ולאחר שנגמרה כל עסקה ממשיכים לחייב אותי. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
העסקה נגמרה בפברואר, ביטלתי כל התחייבות איתם, המשיכו לחייב אותי בטענה שאני צריכה לשלם עוד 3 חודשים על העסקה הקודמת. עכשיו מחייבם אותי על 45 ש"ח בחודש שאני בקשתי כבר לפני חמישה חודשים שאני לא רוצה קשר איתם. בנוסף נשלח פקס מפורש של ביטח העסקה.
וזמן סוג הנזק :
החזרת הכסף וניתוק מוחלט פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה