פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה לא חוקית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום
ני מנויה של 012 שנים אני משתמשת בשירותיהם שלחות לחול,היה לי הסכם וחבילה קבועה שבה שילתמי סכום קבוע מראש ובנוסף הסכם על תעריפי שיחות לחול לניידים ולנייחים.
החשבונות שלי נעו בין 150-180 לחודש ובחויוב של חדש 2/6 .11 חוייבתי 801 שקל
כאשר ביררתי נאמר לי כי היה לי הסכם בעל פה!!!!!! לגבי שיחות לניידים לבריטניה לכן התעריף שנגה הוא 3 שקל לדקה במקום שקל... וההסכם הזה פג. בחשבונית שאני מקבלת מפוטרת כל התכנית אין זכר לשום הסכם בעל פה או אחר לגבי הניידים לבריטניה לעומת זאת כל פרטי התכנית רשומים.זו שערוריה מה זה הסכם בעלפה בכלל? ואם היה כזה אז מדוע לא התרעו שעומד לפוג התוקף... מוקד שירות הלקוחות שם איום ונורא זמן המתנה ארוכה מאוד יכולה להגיע לרבע שעה ויותר..המןקדנים לא מקצועיים ולא יודעים לתת תשובות מקצעיות אז על כל שאלה צריך להמתין שהמוקדן יברר מול חברו , וג חוסמים בפני הלקוח לשוחח עם אחראי ובעל תפקיד בחיר..מדוע? מספר פעמים טרקו י את הטלפון בפרצוף..ובסנוף חייבו אותי פעמיים בסכום של 800 למרות שחברת האשראי אישרה להם את החיוב הציג אותו שוב איזה זכות יש להם להשתמש בחשבוני כראות עיניהם מה ניתן לעשות ,פשוט אין עם מי לדבר שם

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
לקוח טופלה לשביעות רצונה במחלקת פניות הציבור פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה