|
|
|
|
|
|
סחבת בטיפול |
נושא התלונה: |
יום שני 27 יוני 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
מרכז |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש יוני,התחברתי לחברת סמייל בקו הטלפון הביתי. לאלר מספר ימים הבנתי שאחת השלוחות בבית לא מתפקדת. צלצלתי ובקשתי טכנאי שיבוא לבדוק,לאחר מספר ימים הגיע טכנאי הוא רק הסתכל על המערכת ואמר שאינו מטפל במרכזייה. מאז אין לי קו טלפון אני ממתינה שעות על הקו ואין מענה, אני רוצה שינתקו אותי ויחזירו אותי למצב הישן-חיבור להוט שאיתם לא היתה שום בעיה.
|
טרטור,בזבוז זמן ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ניתוק מיידי ! +החזרה לקו הקודם. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
ראה פתרון |
תגובה: |
לקוחה טופלה לשביעות רצונה |
פתרון: |
|
|
|