פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת בטיפול נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
מרכז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש יוני,התחברתי לחברת סמייל בקו הטלפון הביתי. לאלר מספר ימים הבנתי שאחת השלוחות בבית לא מתפקדת. צלצלתי ובקשתי טכנאי שיבוא לבדוק,לאחר מספר ימים הגיע טכנאי הוא רק הסתכל על המערכת ואמר שאינו מטפל במרכזייה. מאז אין לי קו טלפון אני ממתינה שעות על הקו ואין מענה, אני רוצה שינתקו אותי ויחזירו אותי למצב הישן-חיבור להוט שאיתם לא היתה שום בעיה.
טרטור,בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מיידי ! +החזרה לקו הקודם. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
לקוחה טופלה לשביעות רצונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה