|
|
|
|
|
|
הונאה של חברת 012 |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 27.6.11 התקשרתי ל012 על מנת לנתק את חשבון הטלפון שלי וכן את האינטרנט. הנציגה הודיעה לי שאין שום בעיה לנתק את הטלפון אך יחד עם זאת הודיעה לי כי לחשבון האינטרנט אני מחויבת עד אפריל 2012.ואם אעזוב את החברה אאלץ לשלם תשלום חודשי קבוע שהוא בעלות החבילה עליה אני משלמת כאשר אני מקבלת מוצר.
הסברתי לנציגה שבפעם האחרונה שחידשתי את האינטרנט לא התחייבתי לעסקה של שנה כי ידעתי שאני עוזבת את הדירה ולא אזדקק יותר לשירותי האינטרנט שלהם.
הנציגה אמרה לי שהם יבדקו את הקלטת השיחה ואם אכן לא התחייבתי אזוכה על החשבון מרגע הודעתי ב- 27.6.11 .
בתאריך 30.6.11 התקשרה אליי נציגה מ-012 ועידכנה אותי שהתחייבתי לשנה נוספת במסלול ושלצערה אאלץ לשלם עד סוף ההתחייבות. שאלתי אותה אם דבריה אלו נאמרים על סמך "השיחה המוקלטת" והיא אמרה לי שכן. בהיעדר מסמכים שחתמתי עליהם כאשר הראיה היחידה שקיימת מבחינת החברה ומבחינתי על התחייבותי ל 012 בקשתי מהנציגה לשמוע את השיחה על מנת להיות בטוחה. הנציגה אמרה לי שאין באפשרותה לתת לי את השיחה ושאני פשוט צריכה להאמין לה. לצערי יש לי בעיית אמון קלה עם חברות הנותנות שירותים בתחום התקשורת והתקשיתי להאמין לנציגה.
כרגע עדכנתי את חברת האשראי שלי שתשלומי ל012 יבוטלו אבל אני מאמינה שחברה כמו 012 חזקה ממני ושאני עלולה לצבור חובות רבים. מה עליי לעשות?
|
כספי |
סוג הנזק : |
להתנתק משירותי החברה בלי לשלם תשלום חודשי קבוע |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות התיבור |
שם ותפקיד: |
ראה פתרון |
תגובה: |
לקוחה טופלה לשביעות רצונה במחלקת פניות הציבור |
פתרון: |
|
|
|