פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות, הונאה, יחס מחפיר - לברוח מ012 נושא התלונה:
בר הראל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
כשנה וחודשיים לאחר ההתנתקות מקו האינטרנט והטלפון של 012, גילינו שישנו חיוב חודשי (מהאשראי) בן 10 ₪ מדי חודש. חשוב לציין כי לא קיבלנו ולו קבלה אחת על חיוב זה. השירות המחפיר לו זכינו בטלפון היה תקדימי! לעולם לא טורטרנו בצורה כה איומה: המתנה מייגעת לנציג ואחריה המתנה לנציג נוסף וכן הלאה. במהלך היום היינו על הקו יותר מ-4 שעות!!! בשיחה האחרונה (שעה ו-40 דקות) מתוכה רק 10 דקות דיברנו עם הנציג בפועל וכל היתר... המתנה.
הנתון המקומם ביותר הוא שהנציגים אינם מיידעים על המעבר להמתנה, הם פשוט מעבירים. זאת ועוד, מדי כ-15 דקות של המתנה נציג עולה על הקו ואומר: "כמה רגעים"/ "מיד תענה" ולא נותנים אפשרות להשיב. וזה אם לא התנתקה השיחה ונאלצת לחייג שוב ולהתחיל הכל מההתחלה.

לאחר שעות רבות בטלפון התברר כי החברה הונתה אותנו. לפני כשנה וחצי התחברנו לקו טלפון קווי "ללא התחייבות", נאמר במפורש כי אין שום התחייבות וניתן להתנתק בכל שלב מבלי חיוב מיוחד/ קנס יציאה/ תשלום כלשהו.
התחברנו לקו הסלולרי בחבילת דקות של 30 ₪ לחודש ובמקביל התחייבנו לשנה לשירות אינטרנט. רצה הגורל ולאחר מספר חודשים קיבלנו הצעה לצאת לשליחות ולימודים בחו"ל ועל כן נאלצנו להתנתק. על שירותי האינטרנט שלהם התחייבנו נאלצנו לשלם קנס יציאה ובאותה שיחה גם התנתקנו מהשירות הטלפוני הקווי, לפחות חשבנו שהתנתקנו.
מסתבר שלא התנתקנו, עדיין יש קו על שמנו וכבר יותר משנה אנחנו משלמים על המכשיר 10 שקלים בחודש למשך שלוש שנים, עד שנחזיר אותו כמוקדם מהשניים
מעולם לא נאמר לנו על תשלום או חיוב למכשיר הזה, מעולם לא התבקשנו להחזיר אותו, לא נשלח לנו שום מכתב בדואר על כך למרות שמאז ומעולם כתובת למכתבים שלנו היא זו של הוריי שעדיין גרים באותו בית.
בטלפון היום הם טענו שלא ביקשנו להתנתק אף פעם, למעשה הפכו אותנו לשקרנים. למרות שאיך זה הגיוני להתנתק מהאינטרנט עקב יציאה לחו"ל ואף לשלם על כך קנס יציאה (שכמובן שנגבה במלואו!) ולהתחיל פתאום לחייב אותנו על 10 ₪ בחודש במקום 30 ₪ שהיה התשלום הקבוע שלנו עד אז.
זה פשוט חוצפה!!! גניבה!!! נסענו לחו"ל, חיוב של 10 שקלים הוא חיוב שקל לפספס ואכן רק עכשיו לאחר יותר משנה שחזרנו לארץ שמנו לב אליו ותהינו על כך!!!
לאחר שאיימו עלינו בתביעה ולאחר יום קשה בטלפון איתם שילמו להם את היתרה שכביכול אנחנו חייבים ומכיון שאנחנו לא יכולים למצוא כרגע את המכשיר – ושוב להדגיש – מעולם לא נאמר לנו שאנחנו רוכשים אותו / חייבים לשלם עליו / להחזיר אותו ולא קיבלנו על כך הודעה במשך יותר משנה!!!! – התייאשנו, התעייפנו, ושילמנו את יתרת "החוב" בגין המכשיר על סך 140 ₪

אין שום דבר שיכול לפצות אותנו על עוגמת הנפש, הסבל, הסיוט, הרגשת כאילו אנחנו לא בני אדם, כאילו אנחנו שקרנים, כאילו אנחנו סתם מישהו קטן לעומת תאגיד כזה ענק שמאיים בתביעות, פניה למחלקת גביה, עו"ד וכו'... אבל הכי כואב זה היחס במחפיר שזכינו לו מכל נציגי השירות שדיברנו איתם במשך היום והועברנו מאחד לשני כאילו אף אחד לא רוצה לדבר איתנו, לאף אחד אין את הסמכות לעזור לנו ובעיקר אין רצון לעזור.
אם אפשר לבקש משהו זה שאף אחד לא יתעסק עם החברה הזו, פשוט עדיף לחיות בלי אינטרנט ובלי טלפון ורק לא להתחבר ל012 סמייל!!!!
תברחו מהם!!!!!!
כספי, סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה