פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות לקוי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-23.01.11 ביקר אצלינו בבית נציג החברה איגור קליימן שהציע שירותי אינטרנט מטעם חברת 012-smile. חשוב לציין שבמועד ביקורו של הנציג אצלינו בפירוש לא חתמנו על שום התחייבות לשירותי 012-smile, אלא רק מולא טופס קצר המאפשר לחברה ליצור איתנו קשר לצורך סגירת עסקה. לאחר שהנציג שעזב, חשבנו על ההצעה והחלטנו שלא לקבל אותה. מאותו רגע ניסינו ליצור קשר עם הנציג שביקר אצלינו במספר הנייד שהשאיר (050-2070287), אך המספר אף פעם לא היה זמין. בהמשך ניסינו ליצור קשר עם שירות לקוחות של החברה באמצעות פקס שירות לקוחות שמופיע באתר הבית של החברה: 072-2002080 - שלא היה זמין אף הוא. יצירת קשר טלפוני עם שירות לקוחות של החברה היא מסימה בלתי אפשרית, מאחר ופעמים רבות שניסינו לחייג נאלצנו להמתין עשרות דקות על הקו, ללא מענה לבסוף.
בסופו של דבר ב-15.05.2011 הצלחנו להשיג את שירות הלקוחות, הנציגה שענתה אמרה שאיננה מטפלת בביטולים, וביקשה לשלוח פקס עם בקשה לניתוק מהשירות למספר 072-2009558. העברנו פקס למספר זה באותו יום ויש בידיינו עותק עם אישור העברה. למרות זאת, לא הייתה שום התייחסות לבקשתינו והתחלנו לקבל חשבונות על שירותי אינטרנט שמעולם לא הסכמנו לקבל. אנו מבקשים לציין כי לרשות החברה היו פרטי האשראי שלנו מאחר ואנחנו הלקוחות שלהם בשירותי טלפון.
ב-30.06.11 התקיימה עוד שיחה עם נציגי החברה שהציעו לנתק אותנו מהשירות תמורת תשלום קנס על הפרת התחייבות לחברה. מיותר לציין שלאור העובדות המצויינות לעיל, הצעה שכזאת אינה מתקבלת על הדעת בשום פנים ואופן. אנו מבקשים להתנתק מהשירות ללא תשלום קנס, ולקבל החזר על החיובים שנעשו עד כה.
מספר לקוח 100711988.
כספי סוג הנזק :
אנו מבקשים להתנתק מהשירות ללא תשלום קנס, ולקבל החזר על החיובים שנעשו עד כה. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה