פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזיון ב 012 חוסר שירות תמיכה ואי יכולת לספק מוצר נושא התלונה:
פונטה אדם שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
אנחנו לקוחות של 012 לצערי אמי העבירה את הקו טלפון מבזק ל 012 והעבירו גם את התשתית כיוויכול ל 012 במשך 8 שנים היה לנו תשתית וקו בזק תקינים אפילו לא תקלה אחת.

בקיצור מאז המעבר ל 012 רק תקלות רק בעיות וכמובן רק תירוצים מצד 012
פעם זה בזק אשמים פעם זה המודם אשם פעם צריך להחליף הכל ולהביא מכשיר סופר בוקס שהוא הכי טוב ונחשו מה מסתבר? שהוא הכי גרוע כי ניהיהאפילו עוד יותר בעיות מבעבר.

טלפון מתנתק ויחד איתו מתנתק האינטרנט אף אחד לא יכול לתת מענה ופיתרון שתקופה ארוכה אין יום אחד אפילו לא יום אחד תקין ללא ניתוקים והתשבוה של 012 היא כמובן שהם לא יכולים להתחייב לאינטרנט בלי תקלות אפילו לא שבוע ימים ... איפה משרד התקשורת אני שואל פשוט ביזיון...

יותר גרוע בכל הסיפור שגם עד שחוזרים אליך (אם בכלל חוזרים) לפעמיןם אומרים לך להשאיר מספר טלפון ושםם ולא חוזרים, הזמן עובר והתשובות שאתה מקבל מהמרכזי שירות ותמיכה זה שזה בטיפול ואין מה לעשות

והכי גרוע בכל הסיפור שהנושא הגיע עד למחלקת פניות הציבור שגם הם בקושי חוזרים אליך מלבד פעם אחת שניסו לעזור כמובן לא הצלחה מאז אני רשום אצליהם במערכת שצריכים לחזור אליי ורק הוא שלמעלה יודע מתי יחזרו אליי..

(חשוב לציין שיש לנו מצלמות שעובדות על אינטרנט כל פעם שאין אינטרנט אין מצלמות)

זה ככה בקצרה מה שעברנו עם 012 שביזיון זה מילה עדינה לשם שלהם..
מישהו צריך לשים סוף לזה.. וכמובן שאחרי 2 מיילים לפניות הציבור שלהם כמובן
לא יהיה עוד אפשרות אחרת אלה לפנות למשרד התקשורת..
גם כספי גם בזבוז זמן וגם עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מיידי מצד 012 לא מעוניינים לקבל לא שירות לא תמיכה ולא מוצר עלוב.. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
ראה תגובה:
לקוח טופל במחלקת פניות הציבור פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה