פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פניות חוזרות לקבלת מידע בכתב שלא נענו או שנענו בתרוצים שונים ומשונים. נושא התלונה:
מוסטקי יהודה /שמואל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏05 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 28 ליוני ב 9:07 בבקר דברתי עם נציג שרות בשם לירי מס' פניה 47972089 בבקשה לתת לי בכתב מידע על הסכם ההתקשרות שלי איתכם פירוט החבילות באינטרנט (כגון מהירות גודל תיבת דאר שרות אנטיוירוס לתיבת הדאר) מה העלות לגבי כל מרכיב ואיזו התחייבויות עדיין נשארו מצידי לחברתכם. נאמר לי בע"פ שההתחייבות שלי תמה באפריל 2011 ואני ביקשתי זאת בכתב במייל או בפקס.
כמו כן ביקשתי אישור עקרוני להסכמתכם להעביר את זכויותיי וחובותיי לבני שמעוניין בקו אינטרנט לבית החדש שהוא עובר (כלומר אם אין לי מחויבות אותה זכות תעבור לרשות בני שיהיה חופשי ממחויבויות עתידיות)
פניתי מאז עוד 3 פעמים והובטח לי שהנושא בטיפול ותוך שעתיים אקבל פקס ומכתב במייל, פניתי בנוסף במייל לנציגת תלונות הציבור שלכם ולנציגת לקוחות פרטיים הגב' מירי אוחיון ולא זכיתי לקבל אף תשובה .
אתמול ה 5 ליולי 2011 פניתי לנציגת שרות לקוחות הגב' רסתרנסה מס' פניה 48054407 ושוב אמרה שמיד שולחת פקס ומייל אך לא שלחה דבר !
היום בשעה 13:00 לקחו ממני פרטים שנציגה תחזור אלי ונאמר לי שתחזור עד השעה 20:00 .
מאחר ונתקלתי באטימות מוחלטת מצידכם בסחבת ביקשתי לנתקני לאלטר מהשירות שלכם, גם זאת נתקלתי בחוסר מענה שאינה מוסמכת לנתק !
אבקש לנתק אותי לאלטר מהשירות שהפך להיות לבלתי נסבל.
הודעת הניתוק מצידי מבוצעת היום ה 5 ליולי 2011 שעה 13:30 .
ברצוני לציין שהנושא הפך לעוגמת נפש וגזל ממני אנרגיות רבות.
כל סחבת נוספת מצידכם ידרש מצידי סעד משפטי כדי להקל מעלי את העוול ועוגמת הנפש.
בברכה : מוסטקי יהודה

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה