פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות משירותי אינטרנט נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי 7/7/1011 פניתי לשרות לקוחות של חברת 012 סמייל וביקשתי שינתקו אותי משירותי אינטרנט עכב מעבר לחברה אחרת, באותו יום התקשרתי 3 פעמים, אך כל פעם אחרי שנתתי את הפרטים שלי לנציגות שרות הם העבירו אותי ל"נציג שמטפל בניתוקים" שאף פעם לא ענה. וכמובן אף אחד לא חזר אלי. ביום שישי שלחתי בקשה להתנתקות לפקס+מייל של חברה עם כל הפרטים שלי, קיבלתי מייל חוזר "אל מנת לטפל בפנייתך יש לשלוח כל הפרטים" למרות שהכל נישלך, הם אפילו לא קוראים מיילים.כנ"ל יום שני12/07/2011 ניסיתי להשיג אותם אך ללא הצלחה, וגם היום 12/07/2011 התקשרתי בבוקרת ענתה לי נציגת שרות כשנתתי לה את הפרטים שלי, והסברתי שאני מנסה להתנתק כבר כמה ימים ואף אחד לא מיתייחס אליי, היא ענתה שהיא רואה את כל הפניות שלי, והיא מעבירה אותי לנציג שיטפל בי, ועפילו תישאר על הקו כדי לוודה שאני אכן מגיע לנציג המטפל, חיקיתי בלי הגזמה שעתיים על הקו, עד שבסוף נותקתי.
לפי החוק אחרי שליחת בקשה להתנתקות הם חייבים לנתק אותי תוך 48 שעות.
בבקשה תעזרו לי, זה פשוט מעצבן נורא שצריך לבזבז כל כך הרבה זמן ועצבים כדי שיתייחסו אליך.
כספי סוג הנזק :
התנתקות מיידית פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת קשרי לקוחו שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה לשביעות רצן הפונה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה