פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציגות ומנהלת במחלקת שירות נושא התלונה:
דוידוביץ שי לי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
כמה מגוחך זה שבמשך 3 שבועות אני מנסה להשיג את 012 בטלפון ובסך הכל לברר כמה יעלה לי להגדיל מהירות באינטרנט? כל פעם מחדש מבקשים להשאיר שם וטלפון ושיחזרו אליי, לאחר 3 שבועות של עייפות מהחברה הנ"ל התקשרתי והתעקשתי לשוחח עם מישהו עם תשובות ואז נציגה בשם שרון פשוט לא יכולה לתת לי פרטים משום שעד שהשגתי אותם בעלי שהוא בעל המנוי כביכול לא לידי ולא יכול לשוחח איתם... אז ביקשתי מנהל, שזה היה כרוך בצעקות כי שרון הנציגה לא הבינה מה אני לר מבינה... כמה מגוחך ועצוב! ואז הואילה בטובה המנהלת אולגה לענות ולתת לי את אותו הנאום של שרון , נראה לי שאפילו התשובות רשומות להם במחשב. כי טיפונת לפתוח את הראש ולהקשיב ללקוח ולנסות למצוא פיתרון יצירתי- אין! בושה של חברת אינטרנט ובושה שזה השירות והיחס שאנו הלקוחות מקבלים ומגוחך יותר לחשוב שגם משלמים על כך בכסף כמובן! אבל אני החלטתי כשבעלי יגיע הביתה, אני לא אתקשר איתו כדי לברר מהירות- אלא אך ורק כדי להתנתק! חברות אינטרנט לא חסרות היום בשוק
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה