פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית חשבון לא בצדק נושא התלונה:
סלם עדי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של סמייל גם בטלפון וגם באינטרנט ותשתית מחודש ינואר אני עוברת מסכת עינויים רציתי להתנתק בחודש ינואר 2011 התקשרתי להתנתתק מקו 1 מתוך 2 שייש לי המתנתי קרוב לשעתיים ועוד חצי שעה שדיברתי עם נציגת השירות לאחר המתנה כו ארוכה רציתי כבר להתנתק מהם לגמרי הייתי מאוד עצבנית ובצדק לאחר שהנציגה הצליחה להרגיע אותי ולפצות אותי אמרתי אוקי אבל אז מתברר שבחודש 2.4.11 היה צריך לרדת לי סכום של קרוב ל500 שקל שלא הגיוני התקשרתי אליהם והם אמרו טעות ושהם יזכו קבענו שאני מבטלת את ההוראת קבע ביוזמתי ובאישורם וב2.5 הם יחייבו את הסכום המקורי וכרגיל לא חייבו ב2.5 ומשום מה התחיל לקפוץ לי למחשב הודעת חיוב כל כמה דק התקשרתי ובהתחלה אמרו שכל עוד יש לי חוב אי אפשר להוריד את ההודעה כמובן לאחר איומים הם מצאו פתרון והצליחו לבטל את ההודעות קבענו שהחייוב ירד ב2.6 אבל לא מה פתאום הוא ירד ב23.5 ואני חשבתי לעצמי ואם לא היה לי כסף היה חוזר ההוראת הקבע שוב התקשרתי והפעם בגלל העיקרון אז ב2.6 לא ירד כי הם גבו לפני ב2.7 סוף סוף ירד חיוב כמו שצריך אבל לא נגמר עשיתי טעות שרציתי שוב לנתק קו 1 בחודש 6 התקשרתי לבטל והנציג אמר קו אחד יהיה שילמת דיברת והקו השני העברתי אותו למבצע 700 דק לניידים ונייחים בסכום אם אני לא טועה 69 שקל הכל טוב ויפה עד שב2.8.11 אני צריכה לשלם סכום של 587 שקל אני פונה אליהם שוב ודורשת הסבר נכון שוב בעיה במערכת כנראה לוקח חודשיים לעדכן אמרו שיזכו אותי אבל מה זה אומר שלמי קודם ואז נזכה כאן די יצאתי כל כך ממורמרת ועצבנית וביזבוז זמן ושיחות שאמרתי אני רוצה להתנתק מהכל ואז מ9 בבוקר עד 12 וחצי בצהרים אני מוצאת את עצמי ממתינה לנציד שירות שיתנו לי מענה כל פעם מעבירים אותי למקום אחר והדבר הכי יפה שהם רוצים דמי יציאה על התשתית והאינטרנט אני שואלת את עצמי ואותכם איפה ההיגיון אני עמדתי בהתחייבות שלי אז למה להם מותר לא לעמוד ועוד לדרוש דמי יציאה התשובה שקיבלתי לאחר צעקות המנהל יחזור אלייך אני ממתינה.....
בזבוז זמן יקר וכספי על שיחות סוג הנזק :
ברצוני לתבוע אותם פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה