זמן המתנה מטורף וזלזול בלקוח |
נושא התלונה: |
יום ראשון 24 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
פניתי באפריל לבטל מנוי של שיחות לחול
עד יולי המשיכו לגבות לי כסף - למה לא? עוד כמה שקלים.....
פניתי לחברה ביולי שוב לבקש אנא נתקו אותי אין לי צורך בשיחות לחו"ל
כששמעו שאני מעוניין להתנתק החלו במסע ההתעללות וכך במשך שעה ו35 דקות כן כן למעלה משעה וחצי העבירו אותי מנציג לנציג, הרי זה מאד מאד מורכב לבטל לקוח....
בסוף השיחה בקשתי מהנציגה שלפחות את עלות השיחה שהוצאתי תחזיר לי, כי הרי כבר אני בקשתי באפריל להתנתק, הפשלה היא שלהם. חוזרת אלי הנציגה עם הצעת פיצוי מטורפת... קבל 20 דק לחול חינם למשך שנה, אמרתי לה גברתי, אין לי מה לעשות עם שיחות לחול, אין לי עם מי לדבר הרי בגלל זה בקשתי להתנתק ממכם, והיא בשלה, מצטערת זה מה שאני יכולה לעזור!
וזה אבסורד לזלזל בלקוח למעלה משעה וחצי ובסוף להציע לו על הוצאות שהוא הוציא! פיצוי שאין לו מה לעשות עם זה.
בררתי עם חברים ומסתבר שזו שיטה של 012, רוצה להתחבר אלינו? הכל קורה מיד! רוצה להתנתק? חפש אותנו! וכך קורה שאלפים חברים ומשלמים חודש חודש ל012 וכל זה כי אין להם סבלנות לחכות שעה וחצי על הקו, ש012 יעילו בטובם לנתק אותם. ואיך סבתא שלי היתה אומרת אל תכנס למקום שלא תדע איך לצאת ממנו.
|
כספי ועלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|