פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נוראי נושא התלונה:
צויירף רגינה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי 21/07/2011 הגיע לביתי טכנאי של 012 להתקין לי מתאם חדש שלהם, לאחר ההתקנה טכנאי עזב את הבית והסתבר לנו שאין בבית שום תקשורת לא אינטרנא\ט ולא טלפון. לאחר שהתקשרתי ל-012 רק תמיכה טכנית כ שירות לקוחות לא עובדו כבר וניסיון של שעה על הקו לסדר את הבעיה, התברר שיש בעיה במתאם עצמו (כמובן השיחות היו על חשבוני) וביום ראשון יצרו איתנו קשר בבוקר כדי לקבוע שעה חדשה לבואו של טכנאי בכדי לסדר את התקלה. ז"א כל הסוף שבוע נשארנו ללא קו טלפון וכל השיחות הינו צריכים לבצע מהנייד!!!!אוק', הגיע יום ראשון וכמובן שאף אחד לא יצר איתנו שום קשר, ברגע שהתקשרתי לשירות לקוחות בשעה 11:40 ענתה לי בחורה בשם שיר והבטיחה לי שהיא דיברה עם מנהל של תמיכה ומיד חוזרים אליי(לאחר צעקות שלי ודרישה לפיצוי היא נתנה לי שלושה חודשים ב 9 ש"ח). כמובן ואף אחד לא חזר אלינו, הייתי צריכה שוב לחייג ולהמתין המון זמן על הקו עד שמישהו יענה לי וגם כשמישהו ענה לי צרכה לספר הכל מהתחלה ואז נאמר לי תמתיני איתי דקה והדקה הפכה ל15 שעה המתנה כש פתאום נציגה חדשה עונה לי ששמה פז,ושוב הבטיחה לי את אותו הדבר אבל דרשתי שהיא תחזור אליי לוודא שבמת מישהו התקשר אלינו.והפעם באמת התקשרו והיא גם חזרה לוודא, מה שנקבע זה שבשעה 17:00 מגעים אלינו עם מתאם חדש. והגיעה שעה 17:40 ואף אחד כמובן לא הגיע, התחלי להתקשר שוב (השיחות מוקלטות) המתנה של 40 דקות על הקו כל פעם מעבירים כאשר נאמר לי תמתיני איתי דקה ואני ממתינה וממתינה ושום דבר לא קורה ואף אחד לא עונה, הביאו אותי למצב של התמותתות עצבים (שעה בהמתנה על הקו והכל על חשבוני) לא יכלתי יותר,ניתקתי תמה לי הסבלנות רציתי להרוג מישהו. לאחר מס' דקות שוב התקשרתי והשעה כבר כמעט 19:00 ז"א ביזבזתי את כל היום על השיחות טלפון איתם. בשיחה אחרונה ענתה לי שוב נציגה ואמרה שאפשר לתאם טכנאי רק למחר כי היום כבר לא עובדים(שאני מהבוקר איתם בטלפונים), אז בינתיים המצב שמחר צריך להגיע טכנאי וז"א שגם היום אנחנו בלי טלפון ביתי. זה פשוט לא מקובל היחס הזה והשירות הזה, ועוגמת נפש וביזבוז כל היום על השיחות טלפון עלחשבוני, אני לא יודעת מה לעשות? האם יש אפשרות לתבוע על זה? לא ראיתי כזה שירות גרוע! איזה אופציות יש לי? הם הביאו אותי למצב התמוטטות עצבים!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת התמיכה הטכ שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה