פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש חוזה ללא דרישה - ואי הסכמה לביטול!! נושא התלונה:
לביא הילה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/7 התקשרתי לבטל את קבלת השירות האינטרנט מהחברה, וזאת משום שאני עוזבת את הדירה השכורה וחוזרת לבית הורי. ידוע לי שהחוזה עומד להסתיים עמם. נאמר לי שחודש שעבר חידשתי לשנה נוספת ולכן לא אוכל לנתק את השירות. מסרתי לנציגה שמעולם לא יצרו עימי קשר להארכת חוזה, ונאמר לי על ידה שהם צריכים לבדוק את הנושא כי מדובר בחברה חיצונית ויחזרו אלי עם תשובה עד אחה"צ/ערב. אף אחד לא חזר אלי, כשיצרתי קשר שוב נאמר לי שזה לוקח 3 ימי עבודה. אולם אני עוזבת את הדירה בסוף שבוע זה!! זאת ועוד, איך חברה מחייבת אותי לשנה נוספת ללא הרשאה, אין סיכוי שאישרתי דבר כזה כשבחודש מאי כבר הודעתי לבעל הדירה שלי כי אני עוזבת בסוף החוזה???
נאמר לי שהחברה החיצונית היא "איתן תקשורת" - אם אני עשיתי עסקה לפני כשנה מול חברת 012 איך יתכן שחברה חיצונית מחזיקה בפרטים שלי??? האם זה בכלל חוקי???
הודעתי לנציג שאני מתכוונת מחר לבטל את העסקה מול חברת האשראי אם לא אקבל תשובה, מרגיש שזה הולך להיות סחבת ארוכה ואין עם מי לדבר, זמני המתנה של 20 דקות בכל פעם במקרה הטוב!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול השירות במיידי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה לשביעות רצון הפונה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה