פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרשי חיוב נושא התלונה:
אבידן דלילה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לאורך מספר חודשים חוייבתי בסכום כמעט כפול ממה שהיה עלי לשלם וכל זאת מפני ש012 לא עדכנו את פרטי העיסקה כפי שסיכמו אותה איתי.
נסיונותי לשוחח עם מנהל שירות לקוחות שיאמר לי מהו הסכום אותו עליהם להחזיר לי עלו בתוהו.
התשובה שקיבלתי היא שעלי לחכות עד 30 יום לקבלת הזיכוי. רק אז אצטרך שוב לפתוח בדיון אם אצטרך לגבי גובה הזיכוי (המוקדנית לא הצליחה להסביר לי כמה עליהן להחזיר לי ולא היו ברורים לה כל מרכיבי החיוב)
ובזבוז זמן רב סוג הנזק :
שיחה עם מנהל השירות וזיכוי מיידי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נעמה ראש צוות מוקד עסק שם ותפקיד:
טענת הלקוחה נבדקה עוד בפנייתה הראשונה לנציגת השירות במרכז העסקי במעמד אותה שיחה הנציגה העבירה בקשת זיכוי לגורם המוסמך לכך בחברה. תהליך הזיכוי וחישובו היחסי במערכות החברה לוקח בפועל כ- 30 ימי עסקים. הלקוחה לא סופקה מטיפולה של הנציגה וביקשה לדבר עם מנהל, ב-22.01.06 שוחחתי עם הלקוחה והסברתי לה בשנית כי סכום הזיכוי הנו חישוב יחסי יבש של תוספת המחיר שניגבתה ממנה כפול הזמן בו היא חוייבה שלא כצורך ועל כן אין סיבה שתהיה מחלוקת על גובה הסכום.
012 הציבה לעצמה כיעד מרכזי את איכות השירות ללקוחותיה, צר לי אם ללקוחה נגרמה חווית שירות לא נעימה, כולי תקווה כי הלקוחה תמשיך להנות משירותי חברתנו בעתיד.
תגובה:
מנהל המוקד ייצור קשר בימים הקרובים עם הלקוחה. זיכוי הלקוחה יתקבל בחשבונית הקרובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה