פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החתימת "התחייבות" במרמה + חוסר אפשרות להקפיא מנוי ל- 3 חודשים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
קודם כל שם המנוי הוא על שם אחותי שנמצאת בחו"ל, הם לא רצו לתת לי מידע כלל אפילו לא 4 ספרות האחרונות של כרטיסי האשראי שביקשתי לתת להם לצורך זיהוי, הם רצו רק לדבר עם אחותי,
לפני חודשיים כשהם עשו את ה"התחייבות" הם דיברו איתי (הם אמרו לי שיש מבצע שאני משלמת 124 ש"ח גם להם וגם להוט וזה משולב ביחד, הם לא הזכירו לי כלל את המילה "התחייבות", שום דבר, רק מבצע ואם אני רוצה להצטרף) היום התברר שכאילו "חתימתי" איתם על התחייבות וההתחייבות היא לשנה, כשהם עשו את זה ושם המנוי הוא על שם אחותי, הם הסכימו לדבר איתי למרות שאני אחותה. לא ביקשו כלום לצורך זיהוי. הם מחתימים אנשים בטלפון על "התחייבות" ואומרים בשיחה שזה כאילו "מבצע" ולא מזכירים כלל את ההתחייבות, ובכך מטעים אנשים.
הם לא רוצים כלל לבצע אפילו הקפאה על מנוי ל- 3 חודשים (כי אני במצב כלכלי עכשיו לא טוב)
עוגמת נפש סוג הנזק :
או הקפאת מנוי ל- 3 חודשים או ניתוק ללא קנס על ה"התחייבות" שמחתימים בטלפון במרמה פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפניה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה