פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה עבור מתן שירותים פיקטיבי נושא התלונה:
בריוטי יעקב שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏23 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בעיון בחשבוניות החיוב של החברה גיליתי חיוב עבור "הכספת," ועבור שימוש כביכול
בשירותי מפה" עבור זה גבו בחברת 012 כמה עשרות שקלים נוספים לכל חיוב.
בבירור בבית התברר מעל לכל ספק כי לא נעשה שימוש בשירות זה
יש לציין כי זה כמעט בלתי אפשרי לשוחח עם נציג שירות המתנות של מעל20 דקות
ואחכ" פונה אליך נציגה ומבקשת שתשאיר פרטים ויחזרו אליך כמובן שאיש לא חוזר
כשסוף סוף לאחר שעות של מאמצים הצלחתי לשוחח עם נציגת שירות הבטיחה שיפצו אותי בתשלום מופחת למשך שנה דרשתי ממנה לשלוח טכנאי לביתי שיוכיח לי כי אכן נעשה אצלי שימוש בשירותים המתקדמים כפי שהם קוראים להם אך היא התחמקה טענה שיבדקו ויחזרו אלי עד לרגע זה לא שמעתי מהם בגלישה בדף הפייס בוק של החברה ראיתי שכל הגולשים טענו שהחברה גונבת את לקוחותיה והשרות גרוע מאוד
כנראה שמדובר בשיטה להגדלת הכנסות ומדובר במיליונים רבים.בידיעה שרבים לא ממש מעיינים בחשבונית אני דורש בשם רבים נראה טיפול שורש בבעיה.

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה