פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לאחר חצי שנה הכפילו בלי ליידע את התשלום עבור אינטנט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנויה הרבה שנים של אינטרנט זהב. לטענתם, לפני חצי שנה קיבלתי עסקה טובה של 35 ש"ח לחודש עבור 12 מגה. לפתע קיבלתי חשבון על 70 ש"ח לחודש. הסברתי לבחורה שלא ידעתי שיש לי 12 מגה, אני לא צריכה 12 מגה, הוט לא מותאם ל12 מגה ולכן כל הסיפור לא לעניין. אין לי שום רצון לשלם 70 ש"ח על משהו שאני לא משתמשת. היא אמרה שהוסבר לי הכל מראש היא תברר את ההקלטות ותחזור. כמובן, לא חזרה והם ימשיכו לחייב אותי.
כספי סוג הנזק :
2.5 מגה במחיר הוגן. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
מצ"ב תגובת 012 סמייל . שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפניה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה