|
|
|
|
|
|
יחס מחפיר מנציגי השידרוג |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בביצוע שידרוג מהירת ל-10 מגה לפני מס' ימים ע"י נציגת השידרוג דנה,לא הובר לי שבהוט אין מהירת 10 מגה.מסרתי שאני מנוי בטריפל הוט.ולכן לא היה סינכרון בין המהירויות.
הבוקר פניתי למח' שידרוג ,בכל פעם שהצגתי מס' הלקוח וביקשתי לדבר עם הנציגה שביצעה עבורי את השידרוג ,ענו עוד רגע והושארתי על הקו למשך כ-20 דק' ללא מענה.
לבסוף חייגתי שוב וענה לי נציג בשם גלב שטיפל בי אך לא ידע להגיד לי איך מתלוננים בפקס' על היחס המחפיר. כניראה שהמושג סמייל לא מתאים .ניראה שהשרות דורש שידרוג.והעברת הנחייה לנציגות שלכם שאין משאירים לקוח בהמתנה מעל 3 דקות.
|
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
נציגת מחלקת פניות הצי |
שם ותפקיד: |
ראה פתרון . |
תגובה: |
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . |
פתרון: |
|
|
|