פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר מנציגי השידרוג נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בביצוע שידרוג מהירת ל-10 מגה לפני מס' ימים ע"י נציגת השידרוג דנה,לא הובר לי שבהוט אין מהירת 10 מגה.מסרתי שאני מנוי בטריפל הוט.ולכן לא היה סינכרון בין המהירויות.
הבוקר פניתי למח' שידרוג ,בכל פעם שהצגתי מס' הלקוח וביקשתי לדבר עם הנציגה שביצעה עבורי את השידרוג ,ענו עוד רגע והושארתי על הקו למשך כ-20 דק' ללא מענה.
לבסוף חייגתי שוב וענה לי נציג בשם גלב שטיפל בי אך לא ידע להגיד לי איך מתלוננים בפקס' על היחס המחפיר. כניראה שהמושג סמייל לא מתאים .ניראה שהשרות דורש שידרוג.והעברת הנחייה לנציגות שלכם שאין משאירים לקוח בהמתנה מעל 3 דקות.

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה