|
|
|
|
|
|
גביית כסף לאחר ביטול מנוי והמשך גביה לבקשות חוזרות ונשנות ואי חזרה של אחראי |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום !!! ב- מרץ/אפריל 09 נסגר עסק בכפר מלל והוחזר קו טלפון ל - 012 . עד אותו רגע היו לי עוד 2 מנויים 1. בהוד השרון ו 2. בפתח תקווה( רום נכסים ונסגר רום נכסים השרון ) . לאחר חצי שנה נפתח נפתח עסק פיצפון בפ"ת . לאורך כל הדרך הייתי בטוחה שכסף שנגבה אצלי מכרטיס דיינרס עבור כל המנויים . לאחר שנה וחצי נסגר עסק פיצפון וגיליתי שיורד לי סכום אחר בכרטיס ישראכרט (לאורך כל הדרך הייתה לי בעיה עם תדפיסים שלא הגיעו אלי מכרטיס ישראכרט) . לאחר שיחות במשך חודשיים שלא פעם היה ברור בחברת 012 שנגבה לי תשלום לאורך שנתיים עבור עסק רום נכסים השרון ( עסק שסגור) . ובקשות במשך חודשיים לביטול מנוי זה עדיין חברת 012 ממשיכה לגבות כסף ממני . עד היום הבטחות של נציגים בחירים לחזור אלי - לא חזרו וכל פעם משקרים שדיברו איתי או לא עניתי - ואין דבר כזה אצלי אני זמינה קבוע לטלפון. איך דואגים לבטל מנוי לא פעילח שנתיים וכבר לא לדבר על החזר כספי של שנתיים .(ברצוני לציין שהייתה פשלה בחברה 012 - פיצפון שנפתח ביקשתי לפתוח עם שם מנוי של רום נכסים השרון - אך נציג/ה פתחו עם אותו שם עם תוספת של ספרה 1 - שזה מבחינתי לא היה ניתן לדעת כי כל המנויים גולשים ללא חייגן). עודה על טיפול מהיר
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול מנוי והחזר כספי של מנוי לעורך שנתיים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
נציגת מחלקת פניות הציב |
שם ותפקיד: |
ראה פתרון. |
תגובה: |
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . |
פתרון: |
|
|
|