פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש חוזה ללא אישור לאינטרנט ולטלפוניה, שירות לקוחות לקוי וחוסר הסכמה לבטל את השירות. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27/01/2010 סגרתי עם אינטרנט 012 על אינטרנט 5 מגה ללא התחייבות, וכמובן ביקשתי אישור בפקס וקיבלתי אישור שמדובר בשירות ללא התחייבות ומספר פניה, והוא נמצא אצלי.

בתאריך 04/02/2010 סגרתי עם חברת 012 אינטרנט טלפוני
VoIP
גם כן ללא התחייבות, וכל הפרטים אצלי בכתב.

בשבוע שעבר,
פניתי לצורך ניתוק מכיוון שאין עוד צורך באינטרנט ושירות הטלפוני.

בשיא החוצפה, כעבור דקות אם לא שעות (סה"כ כולל כמה ימים), העבירו אותי מנציג לנציג, אחר כך אמרו לי שיחזרו אלי כעבור 24 שעות, ולא עשו כך.

יומיים אחרי התקשרה אליי אחת הנציגות וטענה, בצורה הכי פשוטה ולא הגיונית שאני לא יכול "לבטל" את השירות, אלה רק לקוחות חדשים לפי התקנות והרגולציות החדשות, ואני בעצם נמצא תחת התחייבות - לשנתיים!!, לא פחות!!

כמובן שאמרתי לה שמדובר בטעות, כי אין לי התחייבות ולא היה לי מעולם ויש לי מסמכים המוכיחים זאת, אך היא טענה שזה חודש אוטומטי, וכמובן שהם "קיבלו" אישור טלפוני - ואפילו כמה פעמים. לשמחתי לא נולדתי אתמול, ומדובר לכאורה בתרמית (ואשים כרגע את הבעיות המשפטיות בצד).
בנוסף,
היא סירבה לספק כל הוכחה שאכן חידשו חוזה או תוכנית עם התחייבות באם מדובר בהקלטה טלפונית או שליפה של מסמך מאותו החידוש.
לעומתי, שאני יכול לשלוף הוכחות ששוללות את המיוחס לי.

מדובר בשיא החוצפה, וכמובן שהיא אומרת לי שאם ברצוני לצאת מהתוכנית - אצטרך לשלם 1200 ש"ח קנס.

זה כבר סכום שאי אפשר לשתוק עליו, ומבחינתי מדובר לכאורה בתרמית אחת גדולה, לא פחות.
אשקול לפנות למפלג הונאה מחוז תל אביב ולהגיש תלונה, ומקביל לערוך מסמכים ללילה כלכלי ולהקים קבוצת פייסבוק גדולה מספיק שתסביר לחברה הזאת שאי אפשר לרמות לכאורה אנשים בשנת 2011.

מקווה שאתר"תלונה" יעזור לי לסגור את הפינה האפלה והפרק המוזר הזה בחיי ולא אצטרך לבזבז עוד זמן בהוכחת חפותי מול גורמי תקשורת, פשוט בושה שחברה בגודל הזה צריכה להגיע למצב הזה.
אשמח לחוות דעת של עו"ד בעניין זה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול השירות במיידי, ולא לבזבז את זמני יותר. לא מעוניין בפיצוי - בסה"כ רוצה שתצאו לי מהכיס. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה