פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות הולם 012 טלפון נושא התלונה:
לויט גלשטיין אלנה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד תלונות הציבור


הנדון: ברצוני להתלונן על אי מתן שירות הולם, יצירת תקלות ועוגמת נפש.

בתאריך 31/8/2011 הגיע לביתי נציג טכנאי של 012 שהגיע על מנת להתקין לי קו קווי, הנציג לא הצליח לעשות זאת והפנה אותי חזרה לחברה.
הקשר והניסיונות לקבלת שירות דרך הנציגים בפקס ובטלפון לא עלו יפה כבר מבוקר יום חמישי ה-1/9/2011. ניסיתי ליצור קשר עם נציגי לקוחות, שירות ותלונות , הדבר לא פתר את הבעיה, העבירו אותי מנציג אחד לשני ונתנו לי להמתין זמן ארוך מאוד, ארוך מידי.
בבוקר 2/9/2011 הופתעתי לגלות ש-012 ביוזמתם ניתקו אותי כליל מחברת בזק והשאירו אותי ללא כל אמצעי תקשורת, אני מתבססת על תקשורת זו וניתוקי ממנה הינו פגיעה בי ובצרכיי היומיומיים האישיים.
מהשניה שעליתי על כך ניסיתי שוב ליצור קשר במיילים גם עם 012 וגם עם בזק, 012 כלל לא חזרו אלי רק בזק שניסו ליצור קשר גם הם עם 012 וניסיונם לא צלח.
אינני מעוניינת בכל קשר עם חברת 012, לא מעוניינת בשירות לקוחות ברמה נמוכה כל כך, עשיתי טעות שחשבתי להצטרף אליהם.
בטלו במיידי את הצטרפותי אליהם ותקנו את הנזק שהסבתם לי.

אלנה לויט גלשטיין
ת.ז 306259904
טל.בבית 049921572
נייד 0545791996
בורוכוב 3\4 נהריה
עוגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה