פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחות חוזרת ונשנית נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
זו הפעם המי יודע כמה שאני פונה דרך אתר זה ומתלונן כנגד חברת 012 קווי זהב.
אני רוצה לציין שחברת 012 היא החברה הכי לא שרותית, הכי שקרית, הכי מטעה לקוחות ולדעתי היא לא ראויה להכרה כחברה המספקת תקשורת, ואני אסביר את דבריי:
אני לקוח שלהם זה זמן רב וכמו כן הוריי ואח שלי (בתוספת מספר חברים לא מבוטל שצירפתי לחברה) גם באינטרנט בכבלים וגם בשיחות לחו"ל.
בכל חודש בחודשו אני מתקשר למחלקת קשרי לקוחות של החברה משום שיש טעויות באופן קבוע בכל החשבונות שלהם - ותמיד לרעת הלקוח! היום שוחחתי עם נציג מקשרי לקוחות למעלה משעה בנוגע ל2 חשבונות (שלי ושל הוריי) - טעויות בחשבון. בסופה של השיחה, בנוגע לחשבון שלי, הגענו לסיכום בנוגע לחיוב השגוי - אני יפוצה (כבכל חודש) בסכום של 48 ש"ח בחשבון של חודש ינואר. מה שלא היה בסדר זו ההטעייה שלי כלקוח - שהובטח לי תיבת 100MB עם אנטי וירוס ואנטי ספאם בחינם לכל הזמן. היום, התברר לי שהיה "קצר בתקשורת ביני לבין הנציג" (שזה תמיד התירוץ של הנציגים על טעויות חיוב - תמיד הלקוחות לא מבינים את הנציגים, מעניין ... אני מתערב עם כל מי שרוצה שחודש הבא אני יקבל שוב חיובים מוטעים.
בנוגע לחשבון של הוריי - גם שם הייתה בעייה בחיוב והטעייה ברורה של לקוח - לפני מספר חודשים התקשרו מ012 אלינו בערב הביתה וביקשו לצרף את הוריי למבצע מיוחד "ללקוחות מועדפים" - 120 דקות בכל חודש למספר יעדים בעולם (ביניהם ברזיל - לשם אנחנו מתקשרים) ובנוסף כל דקה נוספת ב 17 אג' לדקה כולל מע"מ תמורת 4.23 ש"ח לחודש דמי מנוי. אנחנו הסכמנו למבצע, ואכן מספר חודשים לא חויבנו עבור 120 הדקות הראשונות, אך מחודש קודם אנחנו קיבלנו חשבון ובו אנחנו מחויבים על הדקות הללו. בשיחה שלי עם הנציג, הוא בדק הרבה ומסר שגם כאן היה "קצר בתקשורת ביני לבין הנציג" - כמה גיוון בתירוצים יש בחברה אחת - זה מדהים. השיחה נסגרה בלי שום סיכום עם הנציג.
אני רוצה לציין מספר דברים חשובים:
1. חברת 012 בצורה עקבית משקרת ללקוחות.
2. אני משאיר, כמו שביקשו ממני נציגים קודמים, אי מיילים לחברת 012 והם לא חוזרים גם אחרי 14 יום!!! למרות שהובטח לי שיחזרו אליי, עפ"י חוזה שרות, תוך 3 ימי עבודה במקסימום.
3. חברת 012 מעסיקה עובדים שלא יודעים לא משמאלם ולא מימינם - אני נתקל המון בבורות מצד הנציגים, הם שואלים המון שאלות את האחראים ולא יודעים לבצע את העבודה בצורה חלקה מבלי לשאול אחראי. וזאת לאחר שהתלוננתי בנוגע לנושא הזה אצל אחראי המשמרת לפני דיי הרבה זמן.
4. אני דורש בפנייה הזו לשוחח עם אחראי בכיר.
5. אני דורש פיצוי הולם + זיכוי כספי.
6. אני ביקשתי מהחברה לפנים משורת הדין לצוות לי אחראי שעימו אני יכול לשוחח על כל בעיה - אבל נמסר לי שהם לא עובדים בצורה כזו.

אני מבקש לשוחח עם אחראי בכיר, ולא (והפעם בלי חוכמות) אני מבטל את המנוי שלי, של הוריי ושל אח שלי ושל חברים נוספים (לפחות עשרות) שצירפתי אותם!!

תודה,
ארז סוצקוורין
כספי והטעייה סוג הנזק :
זיכוי + פיצוי הולם פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר סוצקוורין טופלה ע"י פניות הציבור של חברתנו לשביעות רצונו המלאה. מטעמי חיסיון לקוח, לא נוכל לפרט את אופן הטיפול. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה