פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיובים לאחר התנתקות למרות טיפול ע"י מחלקת פניות הציבור. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
תלונה קודמת מתאריך 11.7.2011 בנוגע להמשך חיובים לאחר התנתקות נענתה ע"י אורטל ממחלקת פניות הציבור בחברתכם. (מס פניה - 48170260).
דרישות והסדרי תשלום ממשיכים להגיע אלי למרות שסוכם על סיום ההתקשרות וביטול החוב השגוי.
בפועל אופס סכום החיוב מהתלונה הקודמת, והחלו דרישות תשלום חדשות.

ביטול דרישות תשלום ושליחת אישור בכתב על סיום התקשרות עם חברתכם. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
טופל במחלקת פניות הציבור לשביעות רצונו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה