|
|
|
|
|
|
המשך חיובים לאחר התנתקות למרות טיפול ע"י מחלקת פניות הציבור. |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
תלונה קודמת מתאריך 11.7.2011 בנוגע להמשך חיובים לאחר התנתקות נענתה ע"י אורטל ממחלקת פניות הציבור בחברתכם. (מס פניה - 48170260).
דרישות והסדרי תשלום ממשיכים להגיע אלי למרות שסוכם על סיום ההתקשרות וביטול החוב השגוי.
בפועל אופס סכום החיוב מהתלונה הקודמת, והחלו דרישות תשלום חדשות.
|
ביטול דרישות תשלום ושליחת אישור בכתב על סיום התקשרות עם חברתכם. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
ראה פתרון |
תגובה: |
טופל במחלקת פניות הציבור לשביעות רצונו. |
פתרון: |
|
|
|