פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור תקופה שהמנוי בהקפאה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.3.11 ביקשתי לבטל את המנוי שלי לאינטרנט ב 012 סמייל היות והמחשב שלי לא תקין ולא הייתה לי אפשרות גלישה.הנציגה המליצה לי להקפיא את המנוי היות ואני לקוחה ותיקה עם הטבות, ובהקפאה ההטבות נשמרות.
היא אמרה בהתחלה שהמנוי יחודש אוטומטי אחרי 3 חודשים, לא הסכמתי וביקשתי ביטול היות ואני לא יודעת מתי אני יכולה לקנות מחשב חדש ותהיה לי אפשרות גלישה, הנציגה הציעה לי בכל זאת הקפאה והמנוי יחודש רק כשאני אבקש ללא הגבלת זמן.
היום (14.9.11) כשאני מעוניינת לחדש את המנוי ( לבטל את ההקפאה) 012 מודיעים לי שיש לי חוב על התקופה שהייתי בהקפאה.
איך ייתכן כזה דבר שאין לי אינטרנט ומחייבים אותי על שירות שלא קיבלתי.
אני דורשת לפתור במיידי את הבעיה אחרת זה יגיע לתביעות קטנות
אין בכוונתי לשלם שקל אחד על שירות שלא קיבלתי.
תודה רבה
עילבון... סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
טופלה על ידי מחלקת פניות הציבור לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה