פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי ב "012 סמייל" נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
הסיבים 25 קריית מטלון פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום!
6 שנים (מאוגוסט 2004) הייתי לקוח נאמן של "012" (עוד מזמן שהיתה חברה "015").בכל השנים האלה התקשרתי לחו"ל מהמספר שלי (של בזק). שילמתי תשלום קבוע חודשי ונהנתי מהמחיר הנמוך לשיחות שלי לחו"ל.

בגלל שהייתי לקוח מרוצה במאי 2009 עשיתי דרך "012" גם אינטרנט (1.5 מגה) וגם טלפון ביתי (072-2321902). ב25/3/2010 התקשרתי לבדוק לגבי תוכנית אינטרנט ואמרו לי שאין יותר תוכנית 1.5 מגה ומעבירים אותי ל2.5 מגה.
אחרי 3 ימים ב 28/03/2010 ראיתי שהמהירות שלי עדיין 1.5. התקשרתי לתמיכה, העבירו אותי לתמיכה טכנית – בדקו שהמהירות שלי באמת 1.5 ולא 2.5 כפי שהובטח. אחרי זה התקשרתי לשרות לקוחות ושם בקושי הצליחו להבין את הבעיה (התקשרתי 3 פעמים באותו יום, דיברתי עם אריק, ערן,עדי ושירז) בסוף הכל הסתדר והמהירות תוקנה.

בשנה אחרונה סבלתי מהמון ניתוקים של אינטרנט (והטלפון ביתי כמובן) לפעמים במשך ימים שלמים היתי בלי טלפון ואינטרנט, אבל זה עוד לא הכל – ב 18/11/2010 שמתי לב שחשבון הטלפון שלי (של בזק) גדול מהרגיל. התחלתי לבדוק וגיליתי שאני משלם על המספר הזה סכומים לא הגיוניים על השיחות לחו"ל למרות שאני אמור להנות מהנחה ודקות חינם כלקוח של "012".
התקשרתי ל"012" לברר את הסיבה ונציגה אולגה הודיעה לי שב28/3/2010 ביקשתי לבטל את המספר הזה. אני לא עשיתי את זה! כשביקשתי הוכחה – הקלטת השיחה למשל הנציגה אמרה שאין הקלטה אבל יש אסמכטא וזה כביל בבית משפט.

כמו שכבר כתבתי התקשרתי ב 28/3/2010 3 פעמים בקשר למהירות אינטרנט ולא בקשר לשיחות לחו"ל ובחיים לא ביקשתי לבטל את המספר שלי. עובדה – מאז הייתי ממשיך להתקשר מהמספר הזה לחו"ל רק דרך "012".
מעניין שמאז הפסקתי לקבל בדואר את החשבון החודשי שלי מ"012" (החשבון האחרון שקיבלתי הוא מ 03/2010 ואז היה כבר סוף נובמבר). מה זה – צירוף מקרים או שעשו את זה בכוונה שלא אשים לב?
מאז אני לא הפסקתי לדבר מהמספר הזה היות ואני בטוח שאני נהנה ממחיר המוזל אבל המצב הפוך. למעשה הם טוענים שאני לקוח מטומטם! ואני אסביר מדוע: רק מטומטם היה מבטל את המספר וממשיך לדבר ממנו עשרות שיחות בחודש במחיר פי 10 יותר גדול מהמחיר הרגיל ובנוסף עוד לשלם 7 ש"ח לחודש על שיחות מוזלות עבור מספר אחר. בחצי שנה הזאת שילמתי להם דרך "בזק" יותר מ-530 ש"ח מיותרים.

ב 21/11/2010 דיברתי עם מנהלת מחלקה שירלי. במקום להתנצל ולהחזיר לי את הכסף היא אמרה שהנציגים של "012" אף פעם לא טועים ושאני כנראה רציתי לעבור לחברה אחרת ובגלל זה ביטלתי את המספר שלי. במילים אחרות – היא האשימה אותי בשקר!

אם לפני השיחה עם שירלי הייתי בטוח שנעשתה כאן טעות אז אחרי הייתי משוכנע שעשו את זה בכוונה. זה נקרא הונאה. בכוונה ביטלו את המספר שלי בלי להודיע לי ובאותו זמן גם הפסיקו לשלוח לי חשבון כדי שאשלם להם פי 10 ולא המחיר המוזל ולא אשים לב על זה. מזל שראיתי את זה אחרי 6 חודשים ולא אחרי כמה שנים כמו שבטח רצו. אולי עשו את זה לעוד לקוחות תמימים? אולי יש פה מקום לתביעה יצוגית?
זאת שיטת הונאה מצויינת – לבטל ללקוח את המספר, לא לעדכן אותו על כך, להפסיק לשלוח לו את החשבון ואם הוא יגלה את זה אחרי זמן מה להגיד לו: "אצלינו הכל מתועד, אנחנו לא מקליטים שיחות, אבל יש אסמכטא והנציגים שלנו אף פעם לא טועים. בטח רציתם לעבור לחברה אחרת ולא עברתם, אבל ביטלתם את המסםר ועכשיו אתם לא זוכרים או פשוט משקרים. ולמה התעוררתם רק עכשיו? לא קיבלתם חשבון? היתם יכולים להתקשר ולבקש."


לסיכום:
לא ביקשתי לבטל את המספר שלי!
לא ביקשתי גם להפסיק לשלוח לי את החשבון החודשי.
ואני כבר לא מדבר על הניתוקים של האינטרנט....

בסוף התנתקתי מהם וגם חוייבתי ב 500ש"ח קנס...

לא להתקרב ל- 012 סמייל!!!
הרי הוזהרתם!!
כספי סוג הנזק :
להחזיר לי 1000 ש"ח פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
תגובת החברה נמסרה למר פיק. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה