פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין ביקור סרק - חשבון חודש אוגוסט2011 נושא התלונה:
בהר אברהם שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
רחוב האצ"ל 53, ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
נא ראו להלן תוכן תלונתי שנשלחה אל חברת 012 סמייל
לאחר הבירור שערכתי היום עם נציגת שירות לקוחות שלכם, הריני להודיעכם כי :

1. לאחר סיום חוזה שכירות של הדירה בבאר שבע ובגלל חוסר יכולת שלי לשכור דירה עברתי לגור אצל זמני אצל אחי בעיר אשדוד.

2. מאחר התחייבותי לשירותי האינטרנט לשנה עד סוף מרס 2012 , בהגיעי לאשדוד התקשרתי אל מוקד שירות האינטרנט שלכם כדי לברר האם יש אפשרות להציע לי איזה פתרון שאוכל להתחבר לאינטרנט לשימוש במחשב הנייד שלי ? כגון באמצעות מתאם ו/או ROUTER ( יש לציין כי אצל אחי יש לו את המחשב ביתי שלו ) ובתגובה נציגתכם אמרה לי כי היא שולחת טכנאי לבדוק אצלנו בביתו של אחי בכתובת רחוב כנרת בניין 90 , דירה 6 , באשדוד.

3.אכן , הטכנאי ביקר אצלנו ותוך שניות ענה לי שאין לו מתאם ו/או ראוטר לספק לי ואין כל פתרון כדי שאוכל לגלוש באינטרנט במחשב הנייד שלי , מיד התקשר בטלפון לנציגתכם ויצא לשלום.

4. עלי להדגיש כי נציגתכם במוקד שירות הלקוחות לא אמרה לי כי היא מארגנת לי ביקור טכנאי שכרוך בעלות כספי כלהוא, כאמור ביקור סרק ( לראייה נא האזינו במערכת שלכם לשיחה מוקלטת שנערכה ביני לבין נציגתם ).

5. לא מקובל עלי החיוב בגין ביקור סרק ואני מוחה ומערער נמרצות על מעשה בלתי הוגן מצדכם וכן מקווה כדי שאני אמשיך להיות בין הלקוחות שלכם אבקש להחזיר לי את החיוב
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר בהר טופלה לשביעות רצונו ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה