פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביטול מנוי והמשך חיובים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ.,
שלום רב,
ביטלתי את המנוי האינטרנט שלי באוגוסט בשנה שעברה עקב מעבר דירה. מסתבר שהחליטו בחברת 012 שמדובר בהקפאת מנוי בלבד, למרות שבוודאות נאמר לנציגת שירות מטעם 012 שמדובר בביטול. לאחר מס' חודשים קיבלתי חיובים כספיים והתקשרתי שוב לחברה על מנת לפתור את העניין ולקל זיכוי כספי. לאחר סאגה של מספר שיחות טלפון ארוכות עם כל מוקד אפשרי, נאמר לי ע"י נציגת שירות לקוחות של החברה כי הכל בסדר ואקבל זיכוי על התקופה שלא הייתי צריכה להיות מחוייבת.הזיכוי אומנם הגיע, אך יחד עם זאת, לאחר מס' חודשים, התחלתי שוב לקבל חיובים עבור מנוי שכלל לא קיים!! לתשומת ליבכם, כרגע אני ממתינה לנציגת שירות כבר יותר מחצי שעה, לאחר שנאמר לי שמעבירים אותי לנציג בכיר מייד, על מנת לקבל מענה ולפתור שוב את הפרשה הזו. מבקשת לפתור את העניין וכל מי שמנוי בחברה שיעקוב היטב אחרי החיובים שלהם.
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה