פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש חוזה במרמה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
הייתי רשום על חבילת אינטרנט (באנדל 012 + הוט) לשנה מ28/9/2010. ביום ראשון (25/9/2011) התקשרתי לבטל את השירות מכיוון שתוקף ההתחייבות עומדת לפוג וכבר מצאתי חוזה זול יותר דרך ספקית אחרת. (עדיין לא חתמתי על חוזה חדש).

אולם, הנציגה טענה שבסוף חודש יוני אני אישרתי חידוש חוזה לשנה ולכן אינני יכול לבטל את השירות. אמנם זכורה לי שיחה עם נציגת חברת 012 אשר ניסתה לשכנע אותי לחדש חוזה אך אני דחיתי את ההצעה (השיחה זכורה לי מכיוון שעברתי דירה באותה עת ודיברתי עם נציגת 012 כדי לשנות כתובת).

הנציגה מיום ראשון אמרה שהנושא יבדק ושיחזרו אלי תוך יום. לאחר יומיים (יום שלישי) התקשרתי בשנית ואז נאמר לי שהנושא עדיין בבדיקה. יום ראשון (2/10/2011) התקשרתי שוב ואז נאמר לי שכבר בשבוע שעבר ניסו להשיג אותי (זהו שקר, לא התקשרו אלי) והנציגה טענה שהיא מעבירה בקשה מחודשת לבדיקה יחד עם מספר אסמכתא (49238027) ושיחזרו אלי תוך יום. (אם הבדיקה נעשתה כבר מדוע היה צריך לבצע אותה מחדש?).

מאז עדיין לא חזרו ולי נמאס לבזבז את הזמן מול נציגים שככל הנראה מקווים שאני אתייאש ואוותר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הפסקת שירותי האינטרנט פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה