פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חודשי אחרי כמה חודשים שאני מנותק נושא התלונה:
עמר דוריאן שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
התנתקתי משירותי הטלפון של 012 לפני ארבעה חודשים, ואני עדיין ממשיך לקבל חיובים לכרטיס אשראי כל חודש. בתור לקוח הייתי ממש מרוצה מהשירות עד שהגיע העניין הזה. ממש חוצפה! ועוד לגלות מתלונות באתר על החברה שאני ממש לא היחיד. אחרי החודש הראשון מביניהם שהתקשרתי לשירות כדי לברר למה אני מחוייב, הנציג אמר לי שזה חיוב על חלק מהחודש וזה יהיה החיוב האחרון בהחלט. ועכשיו כלום, לא לקוח שלהם אבל עדיין משלם כל חודש כמו שעון!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על כל התקופה+פיצוי כספי על השירות המזעזע. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה