פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול ואי עמידה בהבבטחות נושא התלונה:
רומי אפרת שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש יוני 2011 ביצעתי שינוי בהתקשרות שלי עם הוט ו-012 בכך שהצטרפתי לבנדל משולב של 012 + הוט בחבילה של גלישה ותשתית כולה משולמת דרך הוט. בוצעה שיחה ראשונה בנושא בה נציג 012 העלה על הקו את נציג הוט ואושר כי אכן בוצע שינוי בחבילה וכי התשלום מתבצע דרך הוט בלבד ובה ביקשתי לא להיות מחוייבת עבור קו הטלפון שהיה דרך 012 לפני המעבר להוט.
לאחר כחודש נדהמתי לקבל חשבונית ובה חיוב הן על קו הטלפון והן על חבילת גלישה. בשיחה השניה עם 012 הוסבר לי כי הוט היו חייבים לשלוח אליהם אישור כל שהוא אולם לא שלחו. ושוב הועלה נציג הוט על הקו ושוב הובטח לי כי נסגר העניין ויטופל ובא לציון גואל. וחודש לאחר מכן, להפתעתי (כבר פחות הפתעה כבר יותר ציפייה מאוכזבת) שוב חשבונית ושוב חיוב. שוב התקשרתי זועפת ל-012 (לא, אין שום דבר מחייך בהם) ושוב כמו בפעמיים הראשונות הועלה נציג הוט וסוכם כי הסגה נסתיימה וכי לא אחויב יותר ואף אזוכה על החיובים הכפולים.
והחודש, כמו שעון מדויק להפליא שוב חויבתי ע"י 012 כאילו כל השיחות להד"ם.
כמובן שעד היום למשך כל חודשי ההתנהלות לא היה אפילו נציג אחד שלקח אחריות ושם לעצמו תזכורת לוודא סגירת מעגל טיפול! ונדרשתי שוב ושוב לחזור על כל הסיפור מחדש וללא תוצאות. נותרתי חסרת כוחות, אונים ויכולת להתמודד עם החיובים הכפולים שחברת 012 נהנית לגנוב ממני כבר מספר חודשים לא מבוטל. אם חברת 012 שינתה את יעודה מחברה המספקת שרותי תקשורת לחברה שהיא חלק מקרטל מאפיונרי שתפקידו גזילה חסרת בושה לפחות שיודיעו על כך ובבואי לבחור חברת תקשורת אדע כי לא הם הכתובת!
עוגמת נפש וזילזול סוג הנזק :
הפסקת החיוב הכפול והחזר מיידי של הכספים שנגזלו פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה