פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שבעת מדורי גיהנום כדי להתנתק.ועדיין לא ניתקו. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בושה וחרפה של חברה. יחס משפיל ומבזה ללקוח. חוצפה שאין כדוגמתה. שבוע לאחר שליחת פקס ובו דרישה לניתוק מיידי ועדיין לא ניתקו אותי. לפי החוק ברישיון ההפעלה של 012 הם חייבים לנתק תוך שני ימי עסקים. כשאני מתקשר לשאול אם הפקס הגיע הם שואלים באיזה נושא. כשמתחוור להם מה הנושא הם " מעבירים " למחלקה שמטפלת בכך. פעמיים המתנתי. פעם המתנתי 40 דקות וניתקתי. ופעם 45 דקות המתנה. סביר? ברור שלא. חוצפה שאין כדוגמתה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שלילה מיידית של רישיון העסק שלהם. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר שבת טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה