פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור, זלזול וחיובים לא במסגרת התכנית שלא בהסכמתי ואי זיכויים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה בערך הצטרפתי למסלול ב-012 עבור ספק אינטרנט שאומר שסך התשלום שלי מסתכם ב-19-90 לחודש. כל התקופה מחייבים אותי בתוספת של 7 שקלים נוספים עבור תיבת דואר...? לפני כחודשיים יצרתי עימם קשר (ניסיתי לפחות) לאחר 20 דקות המתנה ענתה לי בחורה חביבה שאמרה ש"שכל העמדות תפוסות, אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם" השארתי, אף אחד לא חזר. לאחר שבוע שוב התקשרתי שוב ושוב אותו סיפור...אף אחד שוב לא חזר. לאחר שבועיים שוב התקשרתי ושוב ענתה לי הנציגה שאומרת כי כל העמדות תפוסות..הפעם ביקשתי להמתין עד שיטפלו בי...45 דקות העבירו אותי מנציג לנציג תוך המתנה עד שענה לי נציג, בדק את טענותי ולאחר 15 דקות נוספות טען שהוא לא מבין למה חייבו אותי ב-7 שקלים הנוספים ולכן יזכה אותי 3 חודשים אחורה וכן עבור כל חיוב עתידי.... היום שוב קיבלתי חשבונית, הפלא ופלא, החיוב עדיין מופיע וכמובן שלא זוכיתי ולא בשקל אחד. שוב יצרתי קשר וכמובן ששוב ענתה נציגה שאמרה שכל העמדות תפוסות, הפעם כבר אמרתי לה שאף פעם לא חוזרים והיא הבטיחה שיחזרו בין 20 ל-21 בערב, גם מסרה את שמה ומאיזה צוות היא (הפעם גם הקלטתי את השיחה!!) וכמובן שאף אחד לא חזר...
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
טופל ע"י מחלקת פנות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה