פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים כפולים וטעות חמורה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
עד חודש יולי השנה הייתה לי תוכנית אינטרנט בנפח 1.5 מגה ב30 שקל, לאחר שנגמרה התוכנית ובלי ידיעתי הקפיצו לי את המחיר ל45 שקל (שכידוע לכל זהו מחיר מופקע עבור נפח אינטרנט זה), התקשרתי ועשו לי הנחה ושדרוג לאינטרנט בנפח 2.5 מגה ב20 שקל.
לצערי לא בדקתי את החיובים במשך חודשיים והופתעתי לקבל לפני כמה ימים דואר שאומר שיש לי ייתרת חוב של 45 שקל היות ולא עדכנתי אמצעי תשלום. הדבר נראה לי תמוהה והתקשרתי ועדכנתי את האשראי שלי..
לאחר מכן בדקתי את החיובים באתר ישראכרט ולהפתעתי!! ראיתי שהם המשיכו לחייב אותי ב45 שקל כל חודש במקום 20 שקל!! לא הבנתי אז מאיפה הדרישה לעדכן פרטי כרטיס אשראי מכיוון שאין חוב בכלל!! לאחר מחשבה וחקירה רבה הבנתי שבמקום לעדכן את פרטי החשבון הפעיל הם פתחו לי חשבון ישן שלא היה פעיל (מאז 2005 לערך) ושם פתחו את התוכנית ועל זה ביקשו לעדכן פרטי אמצעי תשלום!!!!!!!!!! (לצורך הסר ספק אין לי שתי משתמשים שונים שמשתמשים באינטרנט)
לאחר הסברים וויכוחים רבים הם הסכימו לזכות אותי על חודש אחד ולתת לי תוכנית במחיר 17 שקל..
היום ראיתי שהם חייבו אותי כפול באותו חודש בסך הכל ביחד 90 שקל !! והם עוד אומרים לי שהם חודש הבא יזכו אותי בסך 38 שקל!! כאילו הם עושים חיוב זיכוי אבל אולי אני מטומטם אני לא רואה איפה פה הזיכוי בכלל אני רק רואה פה גניבה לאור יום
כספי סוג הנזק :
90 שקל זיכוי מיידי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה