פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות איום ונורא בחברתכם נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
היום יום רביעי רציתי לברר דבר מה בחברתכם התקשרתי והמתנתי 23 דקות על מנת שקו ראשון יענה ויתן שרות,ענתה נציגה שאמרה שהיא מ012 אך אין אפשרות לתת מענה עקב עומס אמרתי לו יתכן שאחכה 23 דקות וזאת התשובה שאקבל,,, ואז הנציגה אמרה אין בעיה אעביר אותך און לין לקבל שרות ושוב המתנתי19 דקות,ושוב ענתה נציגה שאמרה שהיא רושמת הודעה ושוב ביקשתי לקבל מיידית שרות ושוב טענה שמעבירה אותי און ליין ותוך מס שניות יענה נציג, והמתנתי 17 דקות ושוב נציגה אמרה שרק ניתן להשאיר הודעה , וכך עברתי 4 נציגים,,,, לאחר שאני שעה וחצי על הקו, הגעתי לנציגה בשם שרה שהיא נותנת שרות און ליין וכעסתי מאוד אמרתי לה שגם אם אני כועסת היא צריכה להקשיב לתסכול שלי, כי אני משלמת כסף ובגלל לקוחות שיש לחברה היא מועסקת בחברה, ולאחר שעה וחצי שסוף סוף הגעתי לנציגה בשם שרה היא אמרה לי שאני מדברת אליה לא יפה והיא נאלצת לנתק את השיחה ופשוט סגרה את הטלפון בפרצוף, התקשרתי שוב בשיא הכעס והגעתי שוב לנציגה שאמרה שתרשום הודעה, מרוב שהתיאשתי עד כדי התמוטטות עצבים,,,, אמרתי לנציגה טוב אין בעיה תרשמי את המספר שלי ,וביררתי עד מתי חוזרים אלי והיא אמרה לי עד 21 בערב, ,,,, וכמו שתארתי שגם אחרי 21 בערב לא חזרו אלי,,, שרות גרוע,מתיש,הורס את כל הכיף להישאר בחברה שלכם,אני דורשת ניתוק מכם,,, ומכתב ישלח גם למשרד התקשורת, על מנת להסביר איך לקוח פשוט סובל מכם עד שמתייאש, שימו לב אני לקוחה שלעולם לא מתקשרת אליכם, וכשאני סוף סוף צריכה להתקשר זה מה שאני מקבלת,,,,,,,,,,, מסר זה יועבר לכל אתרי התלונות בארץ,,,
עוגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה