פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע ביותר שגרם לעוגמת הנפש הרבהו גם נזק כספי כי בגלל המשחקים של נציגים הזמן היקר שלי היה בוזבז בצורה לא אנושית ולא הספקתי הרבה דברים חשובים. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד הנהלת 012 סמייל


אדונים נכבדים,
כדי להבין יותר טוב מה קרה וקורה מעבירה לכם מכתב ששלחתי ל 012חברת סמייל

אני לקוחה שלכם כבר תוך שנים רבות והמצלתי להרבה אנשים על חברתכם.
אך בתקופה האחרונה שיניתם גם את היחס ללקוחות וגם הדרדרתם בשרות מאוד.
דברים חמורים כאילה עוד לא היו.
בתארים 08.11.11 נרשמתי לדיל היומי של ישראכרט שזה 150 דקות.ומאז מ08:30 שעות רבות ביליתי בהמתנות הארוכות שעברו את כל הגבולות האפשרויות .
עוד יותר גרוע שמענה הקולי כל פעם אמר,לדוגמא: "זמן ההמתנה הצפוי 2 דקות"...
עברו 19 דקות שנציגה שלכם הרימה את הטלפון ואמרה שאין אפשרות לתת לי שרות ושאשאיר את מספר הטלפון שיחזרו אלי.ביקשתי שזה יקרה אחרי 17:00 (מכיוון שאני עובדת משמרות בבית חולים) 17:00,...והיתי קשורה לטלפון כל הערב הזה וגם את כל היום אחרי...בשעה 17:45 בתאריך 09.11.11 נפל לי סימון שאף אחד לא יתקשר.
לאחר כל ההמתנות והעברות מנציג לנציג שלקח הפעם יותר משעה....וגם לאחר שהנציגה שהציגה את עצמה בשם ליז והבטיחה להעביר אותי לאחראית המשמרת אך במקום זה סגרה לי את הטלפון בפנים.אני עדיין לא קיבלתי את המענה המבוקש.

הזילזול והרשלנות של נציגים שלכם כבר גרמו לי לנזק הרבה משמעותי מאשר את ההטבה המסכנה שאני טרם הצלחתי להירשם.
אני מזועזעת מכל הסיפורים האלה וכבר התחלתי לחלק את ההרגשות שלי עם החברים.
מבטיחה ש"אמליץ" על שרות הפוגע ביותר לפני כולם.
דבר שני:ברצוני לקבל את כל החשבוניות במייל הרגיל שזה רחי ברוך כהן.בית5.דירה 26.חיפה.מיקוד 35841
מסיבה שאתם פגעתם באמון .

באכזבה רבה ביותר,
אירינה מיכיילוביץ'

היום התקשרתי שוב,דיברתי עם נציגה קטיה,חוץ מזה שעכשיו היא לא שוב לא טיפלה בי מאיזו שהיא בעיה טכנית (למרות שבניגוד לנציגה ליז היא לפחות דיברה בנימוס)אז בנוסף לקח לי זמן וכוח להסביר לה שזאת לא הפניה החדשה שהיא רשמה למרות כל ההסברים ושאהיה זמינה משעה 17:00.
היתי מבינה אם זה היה מקרה חד פעמי ,רק בתקופה האחרונה כל פניה אליכם מאוד בעיתית וטראומתית.
גם נזק כספי כי בגלל המשחקים של נציגים הזמן היקר שלי היה בוזבז בצורה לא אנושית ולא הספקתי הרבה דברים חשובים. סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה