פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי -חודש שני ברציפות, שירות לקוחות גרוע ,אי עמידה בהסכמים והבטחות.iv נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
באמצע חודש אוגוסט 2011 סיכמתי עם נציגת שירות לקוחות על חבילת טלפון ללא הגבלת שיחות לטלפונים קוויים בעלות חודשית של 10 ש"ח.
בחודש ספטמבר גיליתי להפתעתי כי חוייבתי בסכום של 100 ש"ח .
שוחחתי עם נציג שירות לקוחות בשם חיים שהסביר לי כי התכנית אינה תקפה וכי החברה אינה מוכנה לעמוד מאחרי ההתחייבות המהווה חוזה לכל דבר ועניין!
כפיצוי הובטח לי החזר של 52 ש"ח בחשבונית הבאה.
כמסלול חלופי ,הוצע לי מסלול של 3000 דקות לטלפונים קוויים בעלות של 50 ש"ח.
קיבלתי אף מייל אישור על התכנית הנ"ל.

בחשבונית שנשלחה אלי בחודש נובמבר ,גיליתי לתדהמתי כי לא רק שלא קיבלתי את הזיכוי שהובטח לי ע"ס 52 ש"ח ,אלא שהחברה הגדירה אותי באופן שגוי בתכנית של 700 דקות ולכן חוייבתי בסכום של כ-150 ש"ח במקום 50 ש"ח כפי שסוכם !!!
במהלך ה-13 לנובמבר ניסיתי לשוחח עם מספר נציגים הן ממחלקת שירות לקוחות והן ממחלקת קשרי לקוחות והובטח לי כי הנושא יטופל במהלך הבוקר .
אני רוצה לציין שזמני ההמתנה למענה ,ארוכים ובלתי נסבלים
ולצערי בזבזתי שעות מזמני כדי לטפל בנושא בחודשיים האחרונים.
עד שעות הערב , אף נציג לא חזר אלי עם התייחסות ותשובות לפנייתי .
האם החברה נוהגת להפר הסכמים עם לקוחותיה באופן שיטתי ?
האם מחלקות השירות של החברה מעסיקות עובדים שאינם מקצועיים שאינם
נוהגים לומר אמת ללקוחותיהם ?
כלקוח מאוד וותיק של החברה(מעל 10 שנים) לא נתקלתי בהתנהלות שערורייתית כזו .מדובר בפיאסקו של ממש והחברה צריכה לבצע בדק בית בדחיפות .
אני מבקש לשוחח בדחיפות עם מנהל בכיר בחברה על מנת להביע את מורת רוחי בנושא .
כמו כן , אני מבקש כי החברה תפעל בדחיפות להחזר מיידי של החיובים השגויים ותיקון הגדרת התכנית השגוייה .
בזבוז זמן,עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מיידי ופיצוי על הזמן שבזבזתי ועוגמת הנפש . פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה