פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות מהאינטרנט של 012 נושא התלונה:
גרויסמן דמיטרי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בשנת 2010 התחברתי לאינטרנט של 012 לשנה, כעבור שנה וחודש ראיתי עדיין חיובים ,התקשרתי לשאול למה לא סיימו את התחייבות הנציגה אמרה שההתחייבות לא לשנה אלה לשנה וחצי ולא שווה לי להתנתק כרגע כי אני אשלם קנס יותר גבוה ממה שאני ימתין לסיום ההתחייבות. כעבור חצי שנה אני עדיין רואה חיובים התקשרתי לשאול למה אני עדיין מחוייב בהוראת קבע נאמר לי שאישרתי התחייבות לשנה נוספת. ביקשתי לשמוע את השיחה המוקלטת על האישור שלי ועד היום אף אחד לא חזר אליי ולא שמעתי את השיחה. היום התקשרתי 6 פעמים זאת אומרת 40 דק' כל שיחה שרוב השיחה היא המתנה, ביקשתי שינתקו אותי וקיבלתי 3 ניתוקים בפנים!!!! והם אומרים שהניתוקים הם תקלה טכנית, וגם אלה שענו לי לא נתנו לי מענה אמרו לי שיחזרו אליי!!!!!
כספי סוג הנזק :
האם משתלם לפנות לעורך דין? אם כן לאיזה עורך דין? ומה ההוצאה של זה? פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה