פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעללות בלקוח תמים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, שמי דני פלדמן ורציתי להגיד שאני מרגיש מושפל, כעוס, וגם די המום מההתעללות שאנשי 012 עושים לי. אני לא מישהו שמנסה להשיג במרמה כספי פיצוי. אני באמת ובתמים אדם שרצה לקבל את מה שמגיע לו, לא קיבל את מה שמגיע לו עקב טעויות חוזרות ונשנות מצידכם ולמרות הבטחות חוזרות ונשנות ובטח שלא ניסיתם אפילו לפצות אותי על כל מסכת העינויים שעברתי. ולא אני לא מגזים בדבריי, אני כבר אפרט את מסכת האירועים ותשפטו בעצכם. עוד מילה כללית אחת בנושא- טעויות שנעשות בתום לב זה דבר שקורה ומקובל. אבל כל כך הרבה טעויות עם הבטחות לתקן אותם שלא מתקיימות, זה כבר מחשיד. כמה שאני בנאדם תמים הצלחתם לעורר בשכלי את מחשבה נוראית, שאתם- 012, לא טועים בתום לב אלא בכוונה תחילה. אני מאוד מקווה שזה לא נכון, אבל עצם זה שאני חושב על זה ברצינות, זו כבר בושה למערכת שלכם.

אז מה הסיפור?
ב-22 לאוגוסט 2011, סגרתי איתכם עסקה של אינטרנט (תשתית וספק) וטלפון. העסקה היתה דרך מקום עבודתי (hp), שם הצעתם דיל שהציע תנאים טובים. הדיל היה לאינטרנט בלבד והציע 80 ₪ על תשתית וספק כולל התקנה חינם(נספח של הדיל נמצא אצלי). בנוסף, סגרתי עם נציגת השירות דיל על טלפון. הנציגה הציעה לי דיל לשיחות חינם, ללא שום תשלום קבוע במשך חודשיים ואחרי חודשיים, אם אני לא משנה, אני נכנס לדיל מסוים אחר. הנציגה קבעה לי את ההתקנה ל-29 לאוגוסט, תוך דגש שאני אתחיל לשלם, רק לאחר שיתקינו לי ושהכל יהיה בסדר, מה שגם הגיוני. ביקשתי מהנציגה שתשלח לי במייל את סיכום העסקה. עד כאן פרטי העסקה. מפה אפרט את מסכת העינויים שעברתי.

לאחר כמה ימים קיבלתי מייל, שעל פיו אני בתוכנית אחרת לגמרי ממה שסיכמתי (המייל הזה עדין שמור). פניתי מיד לשירות הלקוחות שלכם, וכאן אני חייב להגיד מילה רעה מאוד על שירות הלקוחות שלכם. במשך כל ההתקשרות שלי עם שירות הלקוחות שלכם סבלתי קשות. החל מזמני המתנה פשוט בלתי סבירים. 10-20 דק' בערך. זה פשוט לא הגיוני, מבזבז זמן יקר ומצריך סבלנות ואנרגיה לא סבירים. הסיבה שאני רושם כאן מכתב כי פשוט הצלחתם לייאש אותי מהשירות הטלפוני.
לא רק זמן ההמתנה היה בלתי סביר, אלא גם השירות עצמו. נציגים שמעבירים אותי מאחד לשני כמו כדור פינג פונג, ולכל נציג אני שוב צריך לחכות כי "אין אפשרות אחרת", ונציגים שמבטיחים דברים שלא מתקיימים, נציגים שמודיעים לאחר זמן המתנה ממושך ,שאין אפשרות שנציג יתפנה כרגע בגלל עומס" (למה אני צריך לחכות כל כך הרבה בשביל לשמוע את זה??) ואתה מוזמן להשאיר מספר טלפון ויחזרו אליך במהרה. אף פעם לא חזרו אלי!! פשוט ייאשו אותי בזמן המתנה ואח"כ שיקרו.
השכילה לעשות נציגת שירות שאמרה בתחילת השיחה שהמחשב שלה פתאום נתקע ושהיא כבר תחזור אלי. עד עכשיו אני מחכה שהיא תחזור...
נחזור לסיפור- נציגת השירות אכן ראתה את הטעות (שהכניסו אותי לדיל אחר). אך להפתעתי גיליתי שהדיל שסגרתי הוא לא לגמרי נכון ממה שאמרו לי. הנציגה אמרה לי שיש חיוב של 9.90 ₪ בכל חודש במשך חודשיים, למרות שנאמר בפירוש שאין לי. לא התווכחתי יותר מידי, כי גם לא היה לי איך להוכיח שזה מה שהובטח לי, ו"בטח לא הבנתי את הנציגה נכון". זו היתה טעות מספר אחת.

טעות מספר 2 היתה שיום אחד ראיתי שחברת הוט, שכל קשרי איתם היה פגישה עם הטכנאי שלהם, חייבו אותי על 25 ₪. התקשרתי אליכם (שוב אחרי סיוט בזמני המתנה) ואתם אמרתם שחברת הוט חייבה אותי על התקנה בסך 155 ₪ (אני מחוייב כל חודש ב-25 ₪ למשך 6 חודשים. איך זה קרה שאלתי? הרי רשום לי שחור על גבי לבן שההתקנה חינם, ואיך בכלל הוט קיבלו את פרטי כרטיס האשראי שלי?? אתם לא סיפקתם לי תשובה, מלבד תשובה מבזה, שאני צודק אבל אני צריך לדבר עם הוט על זה. "אין לנו מה לעשות". פשוט זרקתם אותי לחברה שלא היה לי איתה שום קשר. ניסיתי לבקש מכם לטפל בנושא כי איתכם סגרתי את הדיל, לא עם הוט. אך מה שקיבלתי זה רק העברה מנציג לנציג, וכל פעם להסביר מחדש ולהמתין מחדש. הסיוט בעיצומו.
אגב, חברת הוט עדין "בודקת את זה" ועדין לא קיבלתי שום החזר כספי שמגיע לי.

טעות מספר 3- בחשבונית הראשונה ראיתי לתומי שהתחלתם לחייב אותי, לא מיום ההתקנה, אלא מיום סגירת העסקה עם נציגת השירות, למרות מה שנאמר לי. שוב פניתי אליכם וביקשתי זיכוי, שהובטח לי שיגיע. אכן הגיע זיכוי בחודש שאחרי, אך הזיכוי שניתן לי היה 7 ₪ במקום 16 ₪. האם גם זו טעות מתום לב? האם אתם בונים על זה שרוב האנשים אינם מתעמקים בחשבונית??
שוב פניתי אליכם ורק בחשבונית שלאחר מכן הופיע זיכוי נוסף של 9 ₪.

טעות מספר 4- היתה נגררת מטעות מספר 3. למרות שעליתי על הטעות שלכם אחרי חודש, שהתחלתם את החיוב שלי מוקדם מידי, נדהמתי לגלות שאחרי חודשיים אני נמצא כבר שבוע בתוכנית אחרת, יקרה, שלא מתאימה לי. למה? כי שכחתם לעדכן את הטעות שלכם. כתוצאה מזה הפסדתי שבוע של ההטבה אותה הייתי צריך לקבל (שיחות חינם ב-9.90 לחודש), והפסדתי על זה ששילמתי במשך שבוע על תוכנית יקרה (55 ₪ בחודש). שוב הייתי צריך לפנות אליכם. והפעם זה היה קשה במיוחד כי משום מה לא הודתם בטעות, לא החזרתם לי את מה שמגיע לי, ובכלל שלא נדבר על פיצוי.
מה שהסכמתם לעשות זה רק להעביר אותי לתוכנית אחרת לפי בחירתי.
סליחה, היה שלב שנציגה אמרה לי שהיא מזכה אותי בסך 23 ₪, שלדאבוני לא הגיעו. עוד הבטחת שווא.

לסיכום- אני מבקש לקבל החזר כספי מלא על ההתקנה ועל כל הטעויות שנעשו לאורך הדרך, ופיצוי כספי הולם על כל עוגמת הנפש, זמן יקר, אנרגיה שכל הזמן הייתי צריך לגייס, ובכלל על כל העינוי הזה שעדין לא הסתיים. באמת שעייפתי.

בברכה,
דני פלדמן
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה