פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק המנוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏23 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני ממתין על הקו כבר יותר משעה לנציגת שימור לקחות שתנתק לי את המנוי. כשהיא עונה לי ואני שואל אותה שאלות היא עוד עונה לי בחוצפה ומתעצבנת.
אח"כ היא אומרת לי שכדי לזכות אותי בגין החיוביים הסתמיים שלי אני צריך להמתין כמה דקות, אמרתי לה שאני ממתין כבר יותר משעה והיא עונה לי "אז תצטרך להמתין עוד כמה דקות" בחוצפה ובזלזול.
עלבון סוג הנזק :
שיענו יותר מהר ויהיו אדיבים יותר אחרי המתנה של יותר משעה על קו הטלפון! שזה גם בזבוז זמן פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר פישר טופלה ע"י נציגת מחלקת קשרי הלקוחות של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה