פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות מוטעת ללקוח וחיובים כפולים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
חברה שבורחת מאחריות שמים עובדים שיקדמו את המכירות ודופקים אותנו הלקוחות! ההבטחה שלכם זה שאם נעביר את קו הטלפון הביתי לא יהיו לנו קנסות התנתקות מהחברה המתחרה שלכם.. שקר וכזב!!! להפתעתי אני מגלה שיש לי תיק אצל עו"ד עקב התנתקות וכל יום אני מקבלת טלפון מהעו"ד מתי יבוצע תשלום כשבזמן הזה אני מנסה לאתר איתכם שיחה מתועדת שהייתה הבטחה כזאת ומה שאומרים לי אצלכם בחברה זה שאתם לא רואים את זה בפרופיל השיחות שלנו,וזה לא נגמר פה אתם מחייבים אותי גם מכרטיס האשראי וגם מהוראת קבע שבחשבון הבנק כשאני ביקשתי מכם לגבות רק מהחשבון!! וזה לא נגמר פה כל שני וחמישי הקו שלי מתנתק ואני נשארת בלי טלפון כי זה "בעיה טכנית" אז אם כל הכבוד אני דורשת טיפול בנושא בהקדם!!!!!!!!!!

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הצבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה