פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש מחברת 012 נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי בחברה כמעט שנה בחודשיים האחרונים כל פעם שאני רוצה לגלוש אני מופנה להודעה שאני חייב כסף ואמצעי תשלום לא מעודכן במקום להיכנס לאתר שרציתי פניתי לחברה אין ספור פעמיים ולטענתם הם מודעים שאני לא חייב כלום והם יסירו זאת אך לשווא לא הוסר ורק החמיר שבכל פעם שאני רוצה להיכנס לאתר אני נכנס להודעה לפחות שש פעמיים עד שאני מגיע לאתר אני מנסה כבר חודשיים וכלום לא עוזר אבקש לעזור לי בתודה מראש
עוגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה