פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש מבית היוצר של 012 נושא התלונה:
קרוננברג אדם שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
הנני לקוח כבר כ10 שנים בקווי זהב שהתחברו עם הזמן עם 012. לפני כשלושה חודשים החלפתי תשתית מהוט לבזק. בזק דרשו ממני את שם המשתמש והסיסמא מהספק. כשיצרנו קשר עם הספק 012 לא מצאו אותי כלקוח. ביקשו חשבוניות + קבלות הכל נשלח ועדיין לא מצאו. מיותר לציין כי בכרטיס האשראי אכן גובים ממני באמצעות 012 עבור אינטרנט. מבדיקה עם הוט מסתבר במפורש כי הספק שהינו 012 לא הוחלף מעולם כך שנשללת הטענה לחלוטין כי אני מנוי אצל ספק אחר.
מילא שנעלו פרטי החשבון שלי ולא יכלתי לקבל שרות, גם נציגים ואף נציגים בדרג מנהלים מושכים אותי כבר מעל שלושה חודשים כאשר יותר מ50% מהשיחות שניהלנו לא תועדו מה שגרם לי כל פעם להתחיל טיפול של שעות עם נציג אחת וזה עוד רק קצה הקרחון.

נכון לנקודה זו. חברת 012 ממשיכה להתל בי ולהתעלל בי קשות.
רצוי לציין כי נוהלו לא פחות ממאות שיחות בנושא הנל בשלושת החודשים האחרונים ואף אחד לא מסיים את הטיפול.
כמו כן קיימים ברשותי עשרות שעות הקלטה של כל הגורמים הקשורים לפרשה.
עלבון, כספי, סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור - שם ותפקיד:
הפנייה טופלה על ידי מנהל בכיר בתמיכה ועל ידי מנהלת בשירות הלקוחות של החטיבה העסקית. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה