פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך גביית כספים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
החל מהראשון ליולי 2011 עברתי דירה והודעתי לחברה על ניתוק הטלפון שמספרו היה 03 9367585 מאז ועד היום הם ממשיכים לחייב אותי בסכום של כ 21 שח לחודש פנניתי אליהם טלפונית לברר את פשר החיוב על מה ולמה? ונענתי כי החיוב הוא עבור מתאם שיחות אשר נשאר ברשותי, מאחר ואף אדם לא סיםר לי כי עלי להחזיר את המתאם אשר כל התקופה היה מונח כאבן שאין לה הופכין הרי אין לי קו טלפון, לא ידעו אותי לא בעל פה ולא בכתב כי עלי להשיב את המתאםי הוא נשאר אצלי בתמימות ומחוסר ידיעה אני מבקשת מהם להחזיר לי את הסכום אשר גבו ממני על לא עוול בכפי,
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה