פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שליחת הצעת מחיר ולאחר מכן הסתייגות ממנה. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני לקוח עסקי שלכם, ביקשתי הצעת מחיר לנתב סיסקו מדגם 887vw מנציגת מכירות שלכם, לאחר שיחה עם פריסלית שלכם שהמליצה לי על המוצר הזה. וקיבלתי הצעה.
יום לאחר מכן שרציתי לבצע הזמנה נאמר לי שהנציגה שטיפלה בי יצאה לחופשת לידה והטיפול עובר למחליפה שלה.
דיברתי עם המחליפה, היא בכלל דיברה איתי על מחיר אחר (יותר גבוהה כמובן).
לאחר יום התקבלה הצעה מהנציגה המחליפה לי המחיר שהובטח לי מהנציגה שיצאה לחופשת לידה.
יום לאחר מכן, בשיחתי עם הנציגה, הנציגה טענה שההצעה לא תקפה מבחינתה כי המעבדה לא אישרה את המוצר הזה (מוזר מאוד בעיניי אחרי שגם פריסלית המליצה, גם תמיכה, וגם 2 נציגות מכירה נתנו לי הצעה!).
והיא הפנתה אותי שוב פעם לפריסלית שתציע לי מכשיר אחר,
בשיחה עם הפריסלית התברר שאין דגם אחר שמתאים לי ב100%, והדגם הכי קרוב
הוא 891, אך הוא ללא מודם מובנה וללא WiFi (הבדל משמעותי!), ובנוסף לכל,
הוא גם עולה כ2000 שקל יותר יקר!
ביקשתי שהמנהל של הנציגה יחזור אליי, שכן, ברגע ששולחים הצעת מחיר היא תקפה ל14 יום לפחות, כך שמבחינתי עליהם למצוא לי פתרון, גם אם זה אומר שייתנו לי מכשיר זמני לחודש - חודשיים ולאחר מכן יביאו לי את הדגם שביקשתי.
המנהל דיבר בצורה מזעזעת - ובנוסף לכל ניתק בפנים ואמר שלא מעניין אותו.
כרגע - העסק שלי לא יכול לעבוד בצורה תקינה.
ההצעה מחייבת את 012 לעבוד לפיה! ההצעה נשלחה בפקס ובמייל.
אני דורש תגובה מיידית מה אתם מתכוונים לעשות בנידון.
תודה.
כספי, עלבון, בזבוז זמן, עוגמת נפש. סוג הנזק :
אספקת סיסקו 891 באופן זמני ללא עלות, ולאחר טווח של עד חודשיים אספקת 887VW, עם תשלום כפי שסוכם בהצעת המחיר. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור - שם ותפקיד:
הפנייה טופלה על ידי מנהלת תיק הלקוח של הפונה לשביעות רצונו. תגובה:
ראה/י תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה