|
|
|
|
|
|
חיוב כספים ללא הסכמה! |
נושא התלונה: |
יום שני 12 דצמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הסיבים 25 |
כתובת: |
פתח תקוה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 4/09/2010 רכשתי חבילת אינטרנת (בנדל) מחברת 012SMILE במהירות 12 מגה במחיר של 149 ש"ח לחודש.שנה לאחר מכן באוגוסט 2011 ניהלתי 4 שיחות טלפון עם נציגי החברה,ביקשתי ודרשתי לסגור את החבילה,קיבלתי הבטחה שלא יחודש המנוי.בתמימותי סמכתי על נציגי השירות,לא בדקתי את חשבון בנק שאכן הם הפסיקו את החבילה ואת החיוב עבורו. בחודש דצמבר בביקור בבנק לפתע התברר כי הם לא הפסיקו את השירות,ואך ממשיכים לחייב אותי עבור שרות(שמן הסתם לא יכלתי לקבל ,כי שיניתי כתובת מגוריי) באותו סכום!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתו של מר בוגוסלבסקי, טופלה ע"י נציגת מחלק פניות הציבור של חברתנו. |
תגובה: |
ראו תגובה לעיל. |
פתרון: |
|
|
|